Featured image

Merkataritza elektronikoan gure leialtze-estrategia nola diseinatu (online)

Onlineko merkatuan, bezeroak erakartzeko dagoen lehia izugarria da; beraz, gure ahaleginak errentagarri egin nahi baditugu, leialtze-estrategia bat prestatu behar dugu.

“Estudio sobre la conversión en negocios digitales” ("Negozioak digital bihurtzeari buruzko ikerketa") azterlanaren arabera, errepikatzen duten erabiltzaileek batez beste % 2,12 bihurtzen dute, eta erabiltzaile berriek, berriz, % 0,73.

Jardunaldi honetan, Patricia Alonso leialtzearen alorreko adituak leialtzearen onurei eta berak izan dituen benetako kasuei buruz hitz egingo digu, eta gure leialtze-estrategia zehazteko prozesuan gidatuko gaitu. Adolfo Dominguezek bere DNA ekosistema merkaturatu du aurten, bere bezeroengandik are hurbilago egoteko zerbitzu multzoa, fidelizazio-estrategietan aurrera eginez. Patricia, gaur egun, Adolfo Domínguez-eko Global Marketing & Ecommerce-ren zuzendaria da. Lehenago, ONOrentzat eta Cortefiel taldearentzat lan egin zuen Loyalty and Customer Intelligence Manager gisa.

Jardunaldi hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online.
Edukiera mugatua.

Norentzat

  • Merkataritza elektronikoan oinarritutako ideiaren bat duten negozio-kudeatzaileak, edo merkataritza elektronikoko negozioren bat daukaten eta hura hobetu nahi dutenak.
  • Interneterako jauzia egiten ari diren edo epe ertainera egitea aurreikusten duten negozio fisikoen jabeak edo haietako langileak.
  • Merkataritza elektronikoaren inguruan lan egiten duten edo horretan espezializatzen ari diren profesionalak: marketerrak, teknikariak, web-kudeatzaileak...
  • Merkatu nazionalera eta/edo nazioartekora iristeko ikuspegia duten merkataritza elektronikoko jabeak

Edukia:

  • Kontzeptualizazioa, leialtzea eta salerosketa-inbutuaren berrikuspena (ikustea nola leialtzea den fluxuaren azken urratsa).
  • Bezeroak leialtzea - Zergatik da garrantzitsua?
  • Leialtzea CRMetan. Definizioa eta helburuak
  • Estrategia: automatizazioa, datuak, kanalak
  • Gomendatutako ekintzak eta teknikak
  • Errendimendu-adierazle nagusiak (KPI) eta tresnak

Informazio gehigarria

Jardunaldi hau merkataritza elektronikoaren kudeaketari lotuta egin den prestakuntza-ibilbideko proposamen bat da eta beste ekitaldi hauek ere ibilbide horren barruan daude:

Ibilbide horretan enpresa ezberdinetako 10 profesionalek parte hartzen dute, guztiak Ecommerceko proiektuetan aktibo.

Koordinatzailea

Amaia García Dosouto, No te pierdas en las redes.

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»