Featured image

Nola definitu zure merkataritza elektronikoaren negozio-estrategia (online)

Jose Rodriguezek gure online negozioari zentzua eta bideragarritasuna emateko jarraitu behar dugun prozesuan gidatuko gaitu.

Saio honetan negozio-ereduaren eta negozio-ereduen egungo joeren definizioa, online salmentaren estrategia (bezeroa, merkatua eta kanala) nola definitu, audientzia nola harrapatu eta ecommerce baten errentagarritasuna lortzeko gakoak azalduko ditugu.

Ikusiko dugu marketin-estrategia argia nola eduki, eragiketak, bezeroarenganako arreta eta online negozio horietan merkataritza-lana errazten ditu.

Jose Rodriguez fitnessdigital-eko gerentea da. fitnessdigitalek hamaika herrialdetan dihardu, 600.000 bezero baino gehiago ditu, eta 20 milioi euro baino gehiagoko fakturazioa du. Espainian merkataritza elektronikoan diharduen eta onlinen 10 urte baino gehiago egin dituen bakarrenetarikoa da.
Gaur egun, denda fisikoak irekitzen ari da bezeroen erosketa-esperientzia osatzeko. fitnessdigitalen, emaitza-kontua giltzarria da talde osoaren eguneroko lanean. Haren esperientziatik ikasteko pribilegioa izango dugu.

Jardunaldi hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online.
Edukiera mugatua.

Norentzat

  • Merkataritza elektronikoan oinarritutako ideiaren bat duten negozio-kudeatzaileak, edo merkataritza elektronikoko negozioren bat daukaten eta hura hobetu nahi dutenak.
  • Interneterako jauzia egiten ari diren edo epe ertainera egitea aurreikusten duten negozio fisikoen jabeak edo haietako langileak.
  • Merkataritza elektronikoaren inguruan lan egiten duten edo horretan espezializatzen ari diren profesionalak: marketerrak, teknikariak, web-kudeatzaileak...
  • Merkatu nazionalera eta/edo nazioartekora iristeko ikuspegia duten merkataritza elektronikoko jabeak

Informazio gehigarria

Jardunaldi hau merkataritza elektronikoaren kudeaketari lotuta egin den prestakuntza-ibilbideko proposamen bat da eta beste ekitaldi hauek ere ibilbide horren barruan daude:

Ibilbide horretan enpresa ezberdinetako 10 profesionalek parte hartzen dute, guztiak Ecommerceko proiektuetan aktibo. 

Koordinatzailea

Amaia García Dosouto, No te pierdas en las redes.

Aurreko edizioak »»