Featured image

Merkataritza elektronikoan gure leialtze-estrategia nola diseinatu (online)

Onlineko merkatuan, bezeroak erakartzeko dagoen lehia izugarria da; beraz, gure ahaleginak errentagarri egin nahi baditugu, leialtze-estrategia bat prestatu behar dugu.

“Estudio sobre la conversión en negocios digitales” ("Negozioak digital bihurtzeari buruzko ikerketa") azterlanaren arabera, errepikatzen duten erabiltzaileek batez beste % 2,12 bihurtzen dute, eta erabiltzaile berriek, berriz, % 0,73.

Jardunaldi honetan, Patricia Alonso leialtzearen alorreko adituak leialtzearen onurei eta berak izan dituen benetako kasuei buruz hitz egingo digu, eta gure leialtze-estrategia zehazteko prozesuan gidatuko gaitu. Adolfo Dominguezek bere DNA ekosistema merkaturatu du aurten, bere bezeroengandik are hurbilago egoteko zerbitzu multzoa, fidelizazio-estrategietan aurrera eginez. Patricia, gaur egun, Adolfo Domínguez-eko Global Marketing & Ecommerce-ren zuzendaria da. Lehenago, ONOrentzat eta Cortefiel taldearentzat lan egin zuen Loyalty and Customer Intelligence Manager gisa.

Jardunaldi hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online.
Edukiera mugatua.

Norentzat

  • Merkataritza elektronikoan oinarritutako ideiaren bat duten negozio-kudeatzaileak, edo merkataritza elektronikoko negozioren bat daukaten eta hura hobetu nahi dutenak.
  • Interneterako jauzia egiten ari diren edo epe ertainera egitea aurreikusten duten negozio fisikoen jabeak edo haietako langileak.
  • Merkataritza elektronikoaren inguruan lan egiten duten edo horretan espezializatzen ari diren profesionalak: marketerrak, teknikariak, web-kudeatzaileak...
  • Merkatu nazionalera eta/edo nazioartekora iristeko ikuspegia duten merkataritza elektronikoko jabeak

Edukia:

  • Kontzeptualizazioa, leialtzea eta salerosketa-inbutuaren berrikuspena (ikustea nola leialtzea den fluxuaren azken urratsa).
  • Bezeroak leialtzea - Zergatik da garrantzitsua?
  • Leialtzea CRMetan. Definizioa eta helburuak
  • Estrategia: automatizazioa, datuak, kanalak
  • Gomendatutako ekintzak eta teknikak
  • Errendimendu-adierazle nagusiak (KPI) eta tresnak

Informazio gehigarria

Jardunaldi hau merkataritza elektronikoaren kudeaketari lotuta egin den prestakuntza-ibilbideko proposamen bat da eta beste ekitaldi hauek ere ibilbide horren barruan daude:

Ibilbide horretan enpresa ezberdinetako 10 profesionalek parte hartzen dute, guztiak Ecommerceko proiektuetan aktibo.

Koordinatzailea

Amaia García Dosouto, No te pierdas en las redes.

Aurreko edizioak »»