Featured image

Merkataritza elektronikorako marketina: nola landu gure Ads estrategia (online)

Ikastaro honetan, merkataritza elektronikorako onlineko publizitatean zure estrategiari ekiteko oinarrizko kontzeptuak ikasiko dituzu. Gure merkataritza elektronikoa sustatzeko Googlek eta Facebookek dituzten publizitate-plataformak ezagutuko dituzu, eta bezeroari salmenta unera arte laguntzeko customer journey horren fase bakoitzean zer aukera interesgarri dauden ikusiko duzu...

Teoria eta aplikazio asko ikusiko ditugu, benetako adibideen bidez.

Tailer hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online.
15 lagunentzat mugatua. 

Egitaraua

1. eguna - (maiatzaren 2a)

  • Zer da customer journey?
  • Nola ezarri helburuak
  • Nola definitu xede-publikoa

2. eguna - (maiatzaren 4a)

  • KPI nagusiak
  • Merkataritza elektronikorako kanpaina-motak
  • Kanpaina adimendunak

3. eguna - (maiatzaren 5a)

  • Facebooken publizitate-kanpainen egitura
  • Zure produktu-katalogoa saltzeko audientziak hautatzea
  • Optimizatzea bihurketak lortzeko

Irakasleak:

Azahara Arjona LIN3Sko kontu-kudeatzailea eta marketin-estrategiaren arduraduna da, eta sare sozialetako kanpainen kudeaketan aditua (Social Ads).

Michael Carr Digital Strategist da LIN3S agentzian, eta Paid Search eta Social Ads kanpainak egiten ditu bertan.

Norentzat

  • Merkataritza elektronikoan oinarritutako ideiaren bat duten negozio-kudeatzaileak, edo merkataritza elektronikoko negozioren bat daukaten eta hura hobetu nahi dutenak.
  • nterneterako jauzia egiten ari diren edo epe ertainera egitea aurreikusten duten negozio fisikoen jabeak edo haietako langileak.
  • Merkataritza elektronikoaren inguruan lan egiten duten edo horretan espezializatzen ari diren profesionalak: marketerrak, teknikariak, web-kudeatzaileak...
  • Merkatu nazionalera eta/edo nazioartekora iristeko ikuspegia duten merkataritza elektronikoko jabeak

Informazio gehigarria

Ikastaro hau merkataritza elektronikoaren kudeaketari lotuta egin den prestakuntza-ibilbideko proposamen bat da eta beste ekitaldi hauek ere ibilbide horren barruan daude:

Ibilbide horretan enpresa ezberdinetako 14 profesionalek parte hartzen dute, guztiak Ecommerceko proiektuetan aktibo. 

Koordinatzailea

Amaia García Dosouto, No te pierdas en las redes.

 

Aurreko edizioak »»