Logistikaren eta nazioartekotzearen erronkak merkataritza elektronikoan (Online)
Jardunaldi honetan, Nicolás Mouze-k azalduko digu zer funtsezko faktorek osatzen duten eredu logistiko bat, geurea hautatzerakoan irizpideak argiago izan ditzagun. Prozesu konplexua denez eta aukera asko eskaintzen dituenez, nazioartekotzean jarriko dugu arreta bereziki.
Nicolás Mouze merkataritza elektronikoko logistikan, esportazioan eta nazioartekotzean aditua eta DHLko marketin- eta salmenta-zuzendaria. DHLtik, Espainiako ETEei eta ekintzaileei aholkuak ematen dizkie, nazioartekotzeko estrategiak definitu ahal izan ditzaten. JUMP-Exportatuempresa.com (2011) elkarteko kide sortzailea da, Inter-aceite, la Cambra de Tarragona eta Cajamar enpresen aholkularia. ICEXekin (Spain your Partner, 2015) ere lan egiten du, eta nazioarteko e-commerce enpresei laguntzera bideratutako Export@digital plataformaren sortzaileetako bat da (2016).
Entregatzeko modua eta epeak funtsezkoak dira bezeroari zerbitzu ona emateko. Hori dela eta, ezinbesteko alderdia da merkataritza elektronikoan. Nola erabaki zer eredu logistiko datorkion ondoen gure onlineko dendari?
Egitaraua
- Estatu mailako logistika. Eskakizunak eta soluzioak.
- Gure negozio elektronikoak nazioartekotzea eta merkatu globalaren testuinguruan kokatzea.
- B2B eta B2C eredu logistikoak. Ondoen egokitzen zaigun eredu logistikoa hautatzerakoan kontuan hartu beharreko irizpideak.
- Garraiatzeko eta entregatzeko soluzioak. Gaurko egoera eta joerak.
- Jarraipena egiteko soluzioak.
- Itzulketak edo alderantzizko logistika.
- Nazioarteko logistikaren lege-betekizunak.
Norentzat
- Merkataritza elektronikoan oinarritutako ideiaren bat duten negozio-kudeatzaileak, edo merkataritza elektronikoko negozioren bat daukaten eta hura hobetu nahi dutenak.
- Interneterako jauzia egiten ari diren edo epe ertainera egitea aurreikusten duten negozio fisikoen jabeak edo haietako langileak.
- Merkataritza elektronikoaren inguruan lan egiten duten edo horretan espezializatzen ari diren profesionalak: marketerrak, teknikariak, web-kudeatzaileak...
- Merkatu nazionalera eta/edo nazioartekora iristeko ikuspegia duten merkataritza elektronikoko jabeak.
Informazio gehigarria
Jardunaldi hau merkataritza elektronikoaren kudeaketari lotuta egin den prestakuntza-ibilbideko proposamen bat da eta beste ekitaldi hauek ere ibilbide horren barruan daude:
- Merkataritza elektronikoko negozio-ereduak
- Marketineko estrategia eta aurrekontua merkataritza elektronikoan
- Fidelizazioa Merkataritza elektronikoan, Adolfo Dominguezen kasua
- Nola aukeratu teknologiarik onena merkataritza elektroniko baterako
- Merkataritza elektronikoaren funtsezko alderdi juridikoak
- Negozio-estrategiatik praktikara: nola diseinatu zure merkataritza elektronikoaren emaitzen kontua
- Merkataritza elektronikorako marketina: nola landu gure Ads estrategia
- Sare sozialak merkataritza elektronikoan
- Merkataritza elektronikorako web-analitika
Ibilbide horretan enpresa ezberdinetako 9 profesionalek parte hartzen dute, guztiak e-commerceko proiektuetan aktibo.
Koordinatzaileak
Amaia García Dosouto, No te pierdas en las redes.