Featured image

Konektatu zure eskaintza modu sakonagoan bezeroarekin eta bultzatu zure salmentak

Ez dirudi logikoa, baina hala da: bezeroak ez du produktua erosten, istorioa erosten du. Lehenik eta behin, produktuak asetzen laguntzen diona erosten du: bere beharra, nahia edo aspirazioa. Gero, arrazoiz justifikatzen du erosketa.

Zure eskaintzaren balioa ezaugarri ekonomiko eta funtzional hutsetan apaltzen baduzu, zure produktua aspertu egingo da. Magia desagertzen da eta bezeroak ez du eragiten.

Tailer praktiko hau bereziki baliagarria izango da beren balio-eskaintza hobetzeko lanean ari diren profesionalentzat, beren produktua birkokatuz, edo berritu nahi dutenentzat eta norentzat izan nahi duten ideia bat dutenentzat.

 

Tailer honi esker:

  • Zure produktuaren ezaugarri ekonomiko eta funtzionalez gain, zure eskaintza, produktua edo zerbitzua bereizten duten ezaugarri emozionalak eta/edo sozialak ere aztertuko dituzu. Zure produktuak bideratzen duen bezeroari "zure eskaintza" egiten laguntzen diona.
  • Zure eskaintzarekin lortzen duen emaitzaren (aldaketa, ikuspegi berria edo eraldaketa) nondik norakoa marrazten duen kontakizun bat sortu eta partekatuko duzu. Bezeroak emaitzarekin egin dezakeena.

Ez duzu ezer berririk egin beharko. Historia kontatzen duzun ordena aldatzea besterik ez da. Filmetan bezala. Lehenik trailerra erakusten dizute eta gero filmaren argumentua. Lehenik pentsa dezazun "guau!", eta gero konbentzitzen nau, haren bila joan nahi dut.

 

Saioaren edukia:

  1. Bezeroaren bidaiaren analisia edo customer journey.
  2. Zein da emaitza? Zer lan egiteko bideratzen du bezeroak zure eskaintza, produktua edo zerbitzua?
  3. Aldaketaren kontakizuna sortzea eta partekatzea. Izan ere, aldaketarik gabe ez dago historiarik: zer aldaketa, ikuspegi berri edo eraldaketa lortzen du zure eskaintza, produktu edo zerbitzuaren emaitzarekin?

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»