Featured image

Marketineko estrategia eta aurrekontua merkataritza elektronikoan (Online)

Jardunaldi honetan, Elena Fernández-ek gurekin partekatuko du marketin digitaleko aurrekontuen definizioan eta kudeaketan duen esperientzia, eta gure negoziorako behar bezala definitzeko jarraibideak eta aholkuak emango dizkigu.

Elena Fernández LIN3S aholkularitza digitaleko aktibazio eta fidelizazio eta estratega digitala burua da. Bezeroei laguntzen die kanal digitalaren aukerak aprobetxatzen negozioa hazteko. CRM softwarearen eta Martech-en ezarpen (eta ustiapen) estrategikoa du ardatz, bezeroentzako esperientzia onena lortzeko helburuarekin. LIN3Sek 20 urte baino gehiago daramatza zenbait negoziori laguntzen beren hazkunde digitalean, hala nola Guggenheim Bilbao Museoa, UOC, Saunier Duval, Athletic Club, Mercedes de Miguel, Forum Sport eta Eroski. LIN3Sek 20 urte baino gehiago daramatza negozio digitaleko estrategiak garatzen. Gaur egun, 100 profesionalek osatutako lan-taldea du, Madrilen, Bartzelonan, Cadizen eta Galizian banatuta.

Egitaraua

  • Gure estrategia eta bezeroak definitzeko eta merkatua eta lehia aztertzeko tresnak.
  • Merkataritza estrategiko batean landu ditzakegun marketin-estrategiak eta -kanalak, haien berezitasunekin eta salmentak bultzatzeko aprobetxamendu-adibideekin:
    • SEO
    • Activation and loyalty
    • Brand and Content
    • Performance
  • Aurrekontuaren banaketaren adibidea
  • Erabakiak hartzea datuetan oinarrituta

Norentzat

  • Merkataritza elektronikoan oinarritutako ideiaren bat duten negozio-kudeatzaileak, edo merkataritza elektronikoko negozioren bat daukaten eta hura hobetu nahi dutenak.
  • Interneterako jauzia egiten ari diren edo epe ertainera egitea aurreikusten duten negozio fisikoen jabeak edo haietako langileak.
  • Merkataritza elektronikoaren inguruan lan egiten duten edo horretan espezializatzen ari diren profesionalak: marketerrak, teknikariak, web-kudeatzaileak...
  • Merkatu nazionalera eta/edo nazioartekora iristeko ikuspegia duten merkataritza elektronikoko jabeak

Informazio gehigarria

Jardunaldi hau merkataritza elektronikoaren kudeaketari lotuta egin den prestakuntza-ibilbideko proposamen bat da eta beste ekitaldi hauek ere ibilbide horren barruan daude:

Ibilbide horretan enpresa ezberdinetako 9 profesionalek parte hartzen dute, guztiak e-commerceko proiektuetan aktibo. 

Koordinatzailea

Amaia García Dosouto, No te pierdas en las redes.

Aurreko edizioak »»