Featured image

Erabiltzailean (UCD), erabiltzaile-esperientzian (UX) eta erabilgarritasunean oinarritutako diseinuaren tekniketarako sarrera

AA Sortzaileaz eta ChatGPTez

 

Ikasi UX teknikak, AA/ChatGPTn oinarrituta, produktu eta zerbitzu digital eraginkorrak sortzeko!

Tailer hau erabiltzailean (UCD), erabiltzaile-esperientzian (UX) eta erabilgarritasunean oinarritutako Diseinuarekin lotutako teknika nagusien sarrera praktikoa da.

Diziplinaren kontzeptu teorikoen errepaso labur bat egingo da.

Horien aplikazio praktikoan jarriko da arreta nagusia, UCD prozesuaren fase bakoitzeko teknika nagusiak jorratuko dituzten 6 saiotan banatutako hainbat tailer eta dinamikaren bidez.

AA sortzailea eta ChatGPT erabiliko dira UX prozesuak modu eraginkorragoan garatzen laguntzen duen laguntza-tresna gisa: datuetan oinarritutako erabakiak hartzeko, UX pertsonalizatzeko, joerak aurreikusteko eta lan-fluxuak optimizatzeko, besteak beste.

Horretarako, saioetan haria izango den proiektu bat proposatuko da, eta taldeka egingo da.

Ikastaroa online izango da, eta kamera eta mikrofonoa eduki behar dira, taldean lan egingo baita.

Helburu nagusia

Erabiltzailean, erabiltzaile-esperientzian eta erabilgarritasunean oinarritutako diseinuaren metodologiaren teknika nagusien ikuspegi praktikoa ematea, AA sortzailea/ChatGPT erabiliz, produktu digital eraginkorrak diseinatzeko.

 

Helburu espezifikoak

  • Parte-hartzaileei UX ona eskaintzen duten produktu eta zerbitzu digitalak diseinatzeko eta ebaluatzeko funtsezko ezagutzak ematea.
  • Metodologia praktikoa irakastea, bai eta web gune/ app /tresna digital eraginkorrak sortzeko UX teknika eta tresna nagusiak ere.
  • AA sortzailea eta ChatGPT erabiltzen ikastea, erabiltzailea eta dagozkion UX teknikak ardatz dituen diseinu-prozesuaren fase bakoitzean: aurkikuntza, UX Research, estrategia, kontzeptualizazioa/prototipoa eta testinga, eraginkortasuna handitzeko eta laguntzeko tresna gisa.

Norentzat:

  • Web-diseinuko eta -garapeneko profesionalak (proiektuen kudeatzaileak, zuzendari teknikoak, garatzaileak, diseinatzaileak, etab.), produktu eraginkorragoak eraikitzeko edo espezializazio berri baterantz eboluzionatzeko ezagutzak handitu nahi dituztenak.
  • Ekimen digitaletan erabiltzaileen esperientzia hobetu nahi duten marketineko profesionalak.
  • Marketinetik, publizitatetik, produktuaren diseinutik (ingeniariak), web diseinu eta garapenetik datozen profesional gazteak, etorkizuna duen diziplina batean espezializatzea helburu dutenak.
  • Proiektu teknologiko arrakastatsuak garatu nahi dituzten ekintzaileak.
  • Produktu digitalen diseinuan, interfazeetan, erabiltzaile-esperientzian eta erabilgarritasunean lan egiten duen edo interesa duen edozein pertsona.

 

Programa

1. saioa. Sarrera. Erabilgarritasunaren eta ebaluazio heuristikoaren printzipioak

  • Ikastaroaren aurkezpena,
  • Erabiltzailea ardatz duen diseinuaren eta erabiltzaile-esperientziaren sarrera laburra
  • Normanen elkarrekintza diseinatzeko printzipioak eta Nielsenen erabilgarritasun-printzipioak
  • Taldeak sortzea eta saioak gidatuko dituen proiektuaren aurkezpena
  • TEKNIKA/TAILERRA: Ebaluazio heuristikoa

2. saioa. UX RESEARCH

  • Sarrera laburra: oinarriak, prozesuak, teknika nagusiak
  • TEKNIKA/PRAKTIKA: aurkikuntza-fasea
  • TEKNIKA/PRAKTIKA: elkarrizketen diseinua
  • TEKNIKA/PRAKTIKA: inkestak online diseinatzea

3. saioa. IKERKETA SINTETIZATZEA

  • EGINDAKO Ikerketaren emaitzak prozesatu eta laburtzea
  • TEKNIKARIA/TAILERRA: Elkarrizketak prozesatzea
  • TEKNIKARIA/TAILERRA: Inkestak aztertzea
  • TEKNIKARIA/TAILERRA: Insight cluster
  • TEKNIKAK/TAILERRA: Pertsonak sortzea

4. saioa. UX ESTRATEGIA

  • Beharrak identifikatzea eta balio-proposamena definitzea
  • TEKNIKAK/TAILERRA: Design Thinking dinamikak
    • Point of view
    • Diseinu-erronka
    • Balio-proposameneko mihisea

5. saioa. KONTZEPTUALIZAZIOA

  • Sarrera: informazioaren arkitektura, elkarreraginaren diseinua eta prototipoak
  • TEKNIKA/TAILERRA:
    • AI/IxD: Edukien inbentarioa/edukien zuhaitza/Fluxu-diagramak
    • Paperezko prototipoa/Sketchinga

6. saioa. TESTINGA

  • Sarrera: oinarriak, test/metodo nagusiak, tresnak
  • TEKNIKA/TAILERRA: Probak erabiltzaileekin
    • Nola planteatu eta gauzatu azterketa bat. Benetako kasuen adibideak
    • Taldekako azterketaren planteamendua
    • Urrutiko proba bat egitea ekipoen artean

 

Hizlaria

Virginia Aguirre
UX analista – Arabako Kalkulu Gunea
HCI irakaslea Deustuko Unibertsitatea
https://www.linkedin.com/in/uxvirginiaaguirre/

Publizitatean eta Harreman Publikoetan lizentziatua (UPV/EHU), Marketin eta Salmenten Zuzendaritzan graduondoa (EAE), 20 urte baino gehiago lanean teknologia berrien eta komunikazioaren sektoreko enpresatan —adibidez, Hispavista, Panda Security, Arista, The Social Experience (Bazkide fundatzailea), Ticketbis—, UX diseinuarekin, proiektuen kudeaketarekin eta negozio-esparru berrien garapenarekin lotutako postuak betetzen.
Bere ibilbide profesionalean zehar hainbat bezerorekin —adibidez, Nestlé, Repsol YPF, Eusko Jaurlaritza, UPV/EHU, Laboral Kutxa, Orona, Cinfa, Ulma Construcción, Euskaltel, Bellota Agrisolutions, Getxo Turismo, Tabakalera, Izenpe, Arabako Foru Aldundia, etab.— egindako proiektutan esperientzia.
UXeko hezitzailea duela 15 urtetik hona Enpresa Digitalan (SPRI-EJ), eta ondoren Cebancen, EHUn, Mondragon Unibertsitatean (MU), Uxer Schoolen eta Deustuko Unibertsitatean.

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»