eCommerce-ko prestakuntza-ibilbidea 2023 (Online)
Espainiako internauten % 79,4k online erosketak egiten ditu, 26,2 milioi pertsona inguru. Internet bidez erosketak egiten dituzten pertsonen kopuruak gora egiten jarraitzen du urtero, eta % 7,7ko igoera ikusten da aurreko urteko kopuruekin alderatuta (ONTSI, 2021).
2020an, enpresa eta kontsumitzaileen arteko merkataritza elektronikoaren – B2C – negozio-bolumenak goraka jarraitzen du Espainian, 58 mila milioi eurotik gora (58.750 milioi €). Azken hamarkadan, negozio-bolumenaren igoera izugarria izan da: 2011tik 2020ra % 400 baino gehiago hazi da, eta azken 5 urteetan bikoiztu egin da.
B2B inkestan 2026rako online eskaerak Espainiako eskaera guztien % 25,3 izatea espero da, The Future of B2B E-Commerce: Online Platforms ikerketaren arabera. Teknologiarekin hazi den B2B erosleen belaunaldi berriak nahiago ditu online kanalak azokak baino, eta, horren ondorioz, enpresen % 80 estrategia omnikanalak hartzen ari dira.
Zure enpresa prest al dago egoera horretan erantzuteko?
Online salmentaren funtsezko alderdiak aztertuko dituzten online formatuko hainbat jardunaldi eta tailerrez osatutako prestakuntza-ibilbide bat prestatu dugu, hasi zure negozio-eredua definitzeko moduarekin eta zure marketin-estrategia aplikatzeko moduarekin, online salmenta optimizatzen lagunduko dizuten alderdi guztiak kontuan hartuta. Beren egunerokoan arlo horretan lan egiten duten profesional handiak izango ditugu, eta gurekin partekatuko dute beren benetako esperientzia.
eCommerce-ko prestakuntza-ibilbide hau honako hauei zuzenduta dago:
- Merkataritza elektronikoan oinarritutako ideia duten edo hobetu nahi duten eCommerce bat duten negozio-kudeatzaileak
- Negozio fisikoetako jabeak edo langileak, Interneterako jauzia egiten ari direnak edo epe ertainean aintzat hartzen ari direnak
- eCommerce ingurunean lan egiten duten edo bertan espezializatzen ari diren profesionalak: marketerrak, teknikariak, web kudeatzaileak...
- eCommerce, nazioko eta/edo nazioarteko merkatu batera iristeko ikuspegiarekin
Ondorengo ekitaldiek osatzen dute eCommerceren kudeaketarekin lotutako prestakuntza-ibilbidea:
- Nola definitu zure merkataritza elektronikoaren negozio-estrategia
- Negozio-estrategiatik praktikara: nola diseinatu zure merkataritza elektronikoaren emaitzen kontua
- Nola jarri ikusgai eta saldu AMAZONen
- Merkataritza elektronikorako marketina: nola definitu eta ebaluatu gure SEO estrategia
- Nola diseinatu zure saltoki elektronikoaren erabiltzaile-esperientzia eta bihurketa nola hobetu (CRO) (2023ko maiatzerako aurreikusita)
- Merkataritza elektronikorako marketina: nola landu gure ADS estrategia
- Sare sozialak merkataritza elektronikoan
- Logistika eta nazioartekotzea merkataritza elektronikoan
- Merkataritza elektronikorako web-analitika (2023ko ekainerako aurreikusita)
- Merkataritza elektronikoaren funtsezko alderdi juridikoak
- Merkataritza elektronikoan leialtze-estrategia (2023ko uztailerako aurreikusita)
- Prestakuntza-ibilbideko itxiera (2023ko uztailerako aurreikusita)
Ibilbide horretan enpresa ezberdinetako 10 profesionalek parte hartzen dute, guztiak Ecommerceko proiektuetan aktibo.