Featured image

Branding eta performancerako publizitate programatikoa – Connected TVtik dataren erabilerara

Publizitate programatikoaren merkatu-kuotak nabarmen egin du gora azken urteotan, eta hainbat abantaila eskaini dizkio iragarleari: gardentasuna eta kontrola, audientzia-irismen handiagoa, eraginkortasuna, denbora errealeko neurketa, etab.

IAB Spain-ek argitaratutako 2022ko Hedabide Digitaletako Publizitate Inbertsioari buruzko azken ikerketaren arabera, publizitate programatikoko inbertsioak ( % 25) Search publizitatearen merkatu-kuotara ( % 35) eta Sare Sozialetako publizitatera ( % 28) iristen ari dira.

Publizitate programatikoan sartuta, % 80 erosketa-plataforma automatikoen bidez egiten da, eta horrek sortzen du teknologia horren balio erantsia. Publizitate mota hori, Interneteko audientzia-tarteen erosketa automatizatuari dagokiona, ziurrenik display, bideo eta bertako iragarkiekin soilik lotzen dugu, baina egia esan, publizitate mota hori formatu berriak konkistatzen ari da, hala nola Richmedia, Audio & Podcasts, Connected TV, Location Ads, In-Game, Twitch, Metaverso, RetailMedia, Out of the box audio eta DOOH.

Era berean, kanal horietan guztietan erosketa programatikoak branding eta performance estrategiei erantzun diezaieke, eskuragarri dagoen dataren eta kanpainaren optimizazioaren arabera. Hirugarrenen cookieak ezabatuta, First Data Partyak funtsezko zutabe bihurtu dira, eta ROAS nabarmen hobetzeko ahalmen handia dute. 1st Data Party horiek nola bildu jakitea garrantzitsua da, performance zein branding estrategietan nola erabili inplementatu ahal izateko.

 

Helburuak

  • Parte-hartzaileei erosketa programatikoaren ikuspegi orokorra, kanpainen tipologiaren aukerak eta dataren erabilera ematea.
  • Funtzionamendua data-ekosisteman oinarrituta ulertzea: cookieak, behavioural marketina, DMP, Act al like, look a like...
  • Omnikanalitate-estrategiak.
  • Kasu errealetan oinarritutako oinarri teorikoa ematea, marketin programatikoa enpresen estrategia digitalean sartu ahal izateko.

 

Norentzat

Marketineko arduradunak, arlo digitaleko arduradunak, publizitatea, komunikazioa, online kanpainen kudeatzaileak.

 

Edukia

  • Ekosistema programatikoa: erosketa-ereduak eta eragileak
  • Omnikanalitatea:
    • Display/Richmedia
    • Audioa & Podcastak
    • Connected TV
    • DOOH
    • Location Ads
    • In-Game
    • Twitch
    • Metaversoa
    • RetailMedia
    • Out of the box
  • Audientzien eta testuinguruaren segmentazioa
  • DMPak/CDPak/CRMak, erabilerak eta mugak
  • Cookieen alternatibak
  • Neurketa eta ekarpena

Aurreko edizioak »»