Barnetegi Teknologikoa (Turismo Sektorea) - "Erabili teknologia berriak zure negozioa bultzatzeko"
Turismo-sektoreko enpresa baten jabea, arduraduna edo kudeatzailea bazara eta zure marketing digitaleko plana diseinatu nahi baduzu, Spri-k antolatutako eta Basquetour parte hartzen duen egun bakarreko tailer trinko hauetan parte hartzera gonbidatzen zaitugu. Inguruko hotel paregabeetan izango da formakuntza.
Tailerrean zehar landuko dituzun gaiak:
- Ikasi zure negoziorako marketin digitalaren estrategia bat diseinatzen
- Diseina ezazu ekintza-plana eta edukia zure profil sozialetarako
- Identifikatu zure webgunean hobetu beharreko arloak Google-n zure posizionamendua hobetzeko
- Eta ezagutu zure ekintzen arrakasta neurtzen lagunduko dizuten tresna desberdinak
Horrez gain, Barnetegi Lantegiaren bigarren zatian eta borondatez, bertaratuen profilak eta webguneak pertsonalki eta indibidualki aztertuko dira, establezimendu-erakunde bakoitzaren hobekuntza aukerak identifikatuz.
Norentzat:
Turismo Sektorea.
Egitaraua
- 8:45 Ongietorria
- 9:00-11:00 Estrategia. SEO
- 11:00-11:15 Coffee break (barne)
- 11:15-14:00 Sare sozialak
- 14:00-15:30 Bazkaria (barne)
- 15:30-17:00 Analitika
- 17:00-18:00 Azterketa indibidualak
- 18:00 Amaiera
4 saio horietan alderdi hauek landuko dira eta kasu praktiko ugari aztertuko dira:
Sare sozialak - Onlineko marketina:
- Zergatik egon behar dute negozioek sare sozialetan?
- Entzute aktiboaren garrantzia interneten eta sare sozialetan.
- Zer diote nire enpresaz, zein aukera aprobetxa ditzaket?
- Zer iritzi dute nire bezeroek nitaz? Hotel, landetxe, jatetxe eta abarren iritziei buruzko web guneak.
- Elkarrizketa interneten. Planaren definizioa eta erabil ditzakegun tresnak: blogak, multimedia (bideoak eta argazkiak), sare sozialak (facebook, twitter...), bidaiarien sare sozialak, eta abar.
- Nola neurtzen dugun gure presentzia interneten. Adierazleak eta tresnak.
- E-mail marketineko kanpainak, pertsona preskribatzaileak ala leialak nahi ditugu?
Ikusgarritasuna - Posizionamendua bilatzaileetan:
- Posizionamendu estrategia - SEO
- Hizkuntzak & Nazioarteko Ikusgarritasuna
- Bitartekariak (Booking, Atrápalo, Trivago, Kayak, ...) Lagunak ala etsaiak?
- Posizionamendu lokala
- Mikrodatuak - Iritzien kudeaketa
- Salmenta kanal berriak
- Datu zehatzen analisiak