Featured image

Zure webgunerako bezeroen bilketa hobetzeko teknologiak

Web edo landing erakargarri bat sortu, SEO eta SEM gehitu eta berehala bisitak izango dituzu, baina ez dira bezero bihurtuko. Lantegi honetan tresna eta estrategia praktikoak aztertuko ditugu, hala nola erabiltzailearen portaerari buruzko informazio zehatza ematen duten analisi aurreratuak, adimen artifizialak bultzatutako txatboten gaitasun erakargarriak eta erabiltzaileak autentifikatzeko tresnak. Modan dauden hitzak alde batera utzi behar dira eta zure bezeroekin konektatzeko eta zure online presentzia are erabilgarriagoa egiteko modu zehatzak aurkitu behar dira.

 

Programa

  • Datu-analisi tresnak erabiltzen ikasi
    • Zein datu dira garrantzitsuak eta horiek nola bildu
    • KPIa eta interakzio-puntuak identifikatu.
    • A/B testing egin.
  • Erabiltzaileen autentifikazio-tresnak ezagutu.
    • Single sign-on erabili bezeroa ezagutzeko eta bere esperientzia pertsonalizatzeko.
    • Boterea formularioekin konbinatuz
  • Zergatik nahi dut txatbot bat jarri nire webean?
    • Txatbot baten funtzioak
    • Nola txatbotek zubi-lana egin dezaketen erabiltzaileen eta webgunearen artean.
    • Erabiltzaileen jokaera eta interakzioak analizatu, bezero bihur daitezen.

 

Nori dago zuzenduta

Online profesionalak.

 

Hizlariak

  • Mikel Gainzarain - Business Developer Kirbic.
  • Marc Pomar- CTO Kirbic. Faable.com eta Core Code School garatzen duena.

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»