Featured image

Zerbitzuen diseinua (digitalak): Zure bezeroak konkistatzea, pertsonengan zentratutako zerbitzuekin

Zure zerbitzuak zure bezeroen beharrekin lerrokatuta daude? IKTen gorakadarekin eta digitalizazioarekin, gure bezeroekin elkarreragiteko aukerak ugaritu egin dira. Aitzitik, denboran zerbitzu bikaineko esperientzia bat mantentzea erronka bat da berez. Zerbitzuen diseinua bezeroek beren bizi ziklo osoan dituzten itxaropenak asetzera bideratuta dago — ezagutzen gaituztenetik, kontratatzen gaituztenetik eta gogoan hartzen gaituztenetik —, gure bezeroek errepikatu eta gomendatzea lortuko duten esperientzia bereizgarriak lortzeko.

Prestakuntza honetan, zure enpresan Zerbitzuen Diseinua aplikatzeko oinarrizko oinarriak ikasiko dituzu. Metodologia eta tresna espezifiko batzuk aurkituko dituzu, eta industrian zein zerbitzuen sektorean aplikazio kasuak ezagutuko dituzu.

Helburua

Zerbitzuen (digitalak), tresnen eta aplikazio kasuen diseinuaren oinarrizko oinarriak ezagutzea.

Nori zuzendua

Edozein sektore eta tamainatako enpresen salmentetan, berrikuntzan, marketinean, zerbitzuetan eta diseinuan zuzendari eta erdi-mailako arduradunak.

Egitaraua

•    Sarrera: «Merkatu oro zerbitzu merkatu bat da»
•    Zer da Zerbitzu (digitalen) Diseinua?
•    Zerbitzuak diseinatzeko metodologia eta tresnak
•    Zerbitzuen diseinua aplikatzeko kasuak
•    Galde-eskeak

Hizlaria


Iker Legarda: Mondragon Unibertsitateko (DBZ-MU) Diseinu Berrikuntza Zentroan irakasle eta ikertzaile lanetan ari da. Zerbitzuen Diseinuko espezialitatean ingeniaritza aplikatuan doktore da, eta Industria Ingeniaritzako Graduan eta Diseinu Estrategikoko Masterrean eskolak ematen ditu.
 

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»