Featured image

Zer da datuen gobernantza eta zergatik da beharrezkoa industria-enpresan? Data Governancearen funtsezko garrantzia (online)

Datuen gobernantza erakunde batek bere informazioari buruz duen ezagutza kudeatzeko duen gaitasunean datza, honelako galderei erantzun ahal izateko: zer dakigu gure informazioari buruz? Nondik datoz datu horiek? Datu horiek bat datoz gure enpresa-politikarekin?

Datuen gobernantzak ikuspegi holistikoa ematen du informazioa administratzeko, hobetzeko eta aprobetxatzeko, pertzepzioa irabazten eta enpresa-erabaki eta -eragiketetan konfiantza sortzen lagun diezagun. Datuen ustiapena eta Adimen Artifiziala enpresak eraldatzen eta eboluzionatzen ari dira. Azken urteotan, gero eta indar handiagoz nabarmendu da prozesuak eta zerbitzuak digitalizatzeko beharra, bai erakundeen barruan, bai kanpoan (bezeroak, hornitzaileak, etab.), lehiakorrak izaten jarraitu ahal izateko. Digitalizazio-prozesu horiek jasan, elikatu eta datua sortzen dute (datu-baseak, aplikazioak, big data, machine learning, adimen artifiziala, etab.).

Egungo egoera horretan, jardunaldi honen helburua da aktibo digital horien guztien gobernantza-beharra agerian jartzea, Datu Pertsonalen Babesari buruzko Lege Organikoaren eta DBEOren alderdi arautzaileak estaltzeko ez ezik, datuak konpainiaren benetako aktibo gisa kudeatu eta ustiatzeko ere, aplikazioetan (application centric) eta datu zentralizatuaren ikuspegitik (Data centric).

Jardunaldi hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online.
Edukiera mugatua.
 

 

Programa

  • Ongietorria eta jardunaldiaren aurkezpena
  • "Data Governance" zer den eta zergatik den garrantzitsua nire negozioarentzat
  • Zer ondorio ditu inbertsioari eta errentagarritasunari dagokienez?
  • Industria-enpresa batean Data Governance erabiltzen den kasuaren adibidea


Nori zuzendua

Jardunaldi hau pertsona guztiei zuzenduta dago, negoziokoei zein it mundukoei, baldin eta uste badute datua funtsezko aktiboa dela edo izan beharko lukeela beren konpainiarentzat, gaur edo etorkizun hurbilerako.

 

Hizlaria

Alberto Rezola, PhD. Datu(a)-ren bazkide zuzendaria. Alberto Rezolak 10 urte baino gehiagoko esperientzia du hainbat sektoretako datuen analisi aurreratuan: osasuna eta bioinformatika, industria, retail, banka eta aseguruak. Lan egin du bi ikerketa-zentrotan (CEITen eta Vicomtech en). CEITen doktore-tesia egin zuen, datu esperimentalak aplikazio biomedikoetarako eredu matematiko teorikoekin integratzera bideratua. Doktore gisa, Vicomtechen analitika aurreratuko proiektuak (NLP, ML, AI) kudeatu eta garatu zituen hainbat sektoretan: nekazaritzako elikagaiak, industria, hezkuntza eta ingurumena, besteak beste. Aldi horretan, Albertok batez ere ETEekin eta start-upekin egindako ikerketa aplikatuko proiektuen buru izan zen. Esperientzia horren ondoren, Albertok ekintzailetzaren eta start-up-en munduan sartzea erabaki zuen, parte hartuz (Quarizmi Ad Tech, iragarkiak eta bilatzaileen eskaintzak optimizatzera bideratutako start-up bat) eta hainbat ekimen abian jarriz (M4L, aholkularitza-enpresa eta analisi-proiektuen garapena industria-enpresetan eta osasun-sektorean). 2019an, Datu (a), (Merkatu Group-en datuaren dibisioa) sortu zuen.

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»