Sortu 3D edukiak bideojokoetarako eta esperientzia interaktiboetarako AArekin: eman bizia zure ideiei modelatzeari edo animazioari buruzko ezagutza teknikorik gabe (Euskal encounter)
OpenGune - SPRI-Enpresa Digitala tailerren gunean
Tailer honetan bideojoko eta esperientzia interaktiboetarako 3D edukiak sortzen ikasiko duzu, ezagutza teknikoen beharrik gabe.
Adimen artifizialeko tresnak erabiliz, pertsonaia animatuak, agertokiak eta jokatzeko moduko ingurune batean integratzeko prest dauden objektuak sortuko ditugu.
Oinarrizko txantiloi batetik abiatuta, eszena interaktibo bati forma emango diogu, eta, bertan, zure sorkuntzak ekintzan ikusi ahal izango dituzu.
Ezin hobea publiko guztientzat, jakin-minetik hasi eta sortzaileenganaino, zure aurretiko esperientzia kontuan hartu gabe.
Izena emateko
Ekitaldi hau 2025eko Euskal Encounterren programaren atal bat da. Lekua mugatua da, beraz, aldez aurretik izena eman behar da. Izena eman dutenek eta lekua dutela esanez egiaztapena jaso dutenek baino ezingo dute parte hartu.
Norentzat
Tailer hau bideojokoen diseinuan eta 3D sormenean interesa duen edonorentzat pentsatuta dago, modelatzeari, programazioari edo animazioari buruzko aurretiazko ezagutzarik behar izan gabe.
Honako hauei zuzenduta dago bereziki: beren pertsonaiak, agertokiak edo propak sortu nahi dituzten bideojokoen zaleei; adimen artifizialaren aukerengatik jakin-mina duten sortzaile digitalei; 3D edukiaren mundua elkarrekin esploratu nahi duten guraso eta seme-alabei (10-12 urtetik aurrera); tresna irisgarri berriak esperimentatzeko interesa duten diseinuko edo hezkuntzako profesionalei.
Zure ideiak sortzeko eta bizitzeko gogoa behar duzu, IAren laguntzarekin.
Hizlariak
Enara Artetxe telekomunikazioetako ingeniaria da, eta CreativiTIC Interactive enpresaren sortzaileetako bat. Errealitate Birtualeko (VR), Areagotutako (AR) eta Adimen Artifizialeko (AI) teknologietan espezializatutako enpresa da. 15 urte baino gehiagoko esperientzia izan du industria, osasuna, hezkuntza eta bideojokoak bezalako sektoreetarako konponbide murgiltzaileak garatzen. MetAClass Studio bezalako plataformen sorreran buru izan da eta I+Gko Europako hainbat proiektutan parte hartu du. 2019an Europako Batzordeak Key Innovator bezala aitortu zuen Errealitate Areagotuan (AR). Gainera, irakasle elkartua da Deustuko Unibertsitatean, murgiltze aplikazioen eta bideojokoen garapenari buruzko irakasgaiak ematen ditu, eta Enterprise Augmented Reality Projects (Packt, 2019) liburuaren egileetako bat da. Bere ibilbideak ikerketa, irakaskuntza eta aplikazio praktikoa uztartzen ditu, ikuspegi didaktiko eta hurbilarekin. Tailer honetan, adin guztietako eta ezagutza teknikorik gabeko parte-hartzaileek bideojokoetarako 3D edukien sorkuntzan pausoz pauso gidatzeko aukera izango dute, IAko tresnak erabiliz.
Jorge R. López Benitok 20 urteko esperientzia du sektorean, eta Deustuko Unibertsitatean irakasle elkartu gisa egindako lan akademikoa eta ekintzailetza-jarduera uztartzen ditu, hala nola CEO/hainbat startup teknologikoren sortzailea, Errealitate Hedatuko (XR) eta Adimen Artifizialeko (AI) teknologia murgiltzaileetan espezializatua, hala nola CreativiTIC Interactive; edo Gate8Games Bideojokoen Negozio, Arte eta Teknologia Eskola eta Azeleratzailea, bideojokoen garapenari, arteari eta negozioari aplikatutako teknologia emergenteetan espezializatua. Europako I+G proiektu askoren buru izan da, eta Europako Batzordeak Errealitate Areagotuko Key Innovator (AR) izendatu du, plataforma murgiltzaileekin hezkuntza-ikaskuntzari egindako ekarpenengatik. Gainera, Europako berrikuntza-programetan ebaluatzaile aditu gisa laguntzen du. Bere ikuspegi praktiko eta eskuragarriari esker, teknologiaren erabilera sortzailea adin guztietako publikoengana hurbildu ahal izan du.