Featured image

Remarketing: jakin behar duzun guztia (eta beste zerbait)

Birmarketina da ekosistema digitalean bezero potentzialak eta bihurketak sortzeko modurik boteretsu eta errentagarrienetako bat.

Birmarketina gure propietate digitalekin elkarreragin duten pertsonei soilik iragarki elektronikoak erakusteko ekintza gisa definitzen da. Audientzia horri erreparatzen badiogu, atxikipena areagotu dezakegu, eskaintza oso garrantzitsuak egin baititzakegu, aukera komertzialak eta salmentak handituko dituztenak.

 

Helburuak

  • Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads eta LinkedIn Ads-en birmarketin-kanpainak eraginkortasunez kudeatzea.
  • Birmarketin-kanpainen garapenean saihestu beharreko akats nagusiak ezagutzea.
  • Kanpainetan emaitzak neurtzen eta probatzen ikastea.

 

Norentzat

Beren erakundeetan birmarketin-kanpainak erabiltzen eta ezartzen ikasi nahi duten profesional guztiak.

 

Edukia

  • Nola hasi berrmarketinarekin urratsez urrats.
  • Helburuak, segmentazioa eta aurrekontuak zehaztea.
  • Google Tag Managerrarekin birmarketin-etiketak inplementatzea.
  • GA4ko audientzien segmentazioa eta sorrera.
  • GA4 Google Adsekin integratzea.
  • Audientzia-zerrendak sortzea Google Ads-en.
  • Audientzia-zerrendak sortzea Meta Ads-en.
  • Audientzia-zerrendak sortzea TikTok Ads-en.
  • Audientzia-zerrendak sortzea LinkedIn Ads-en.
  • Kanpainen egitura eta diseinua.
  • Birmarketin-kanpaina bat sortzea eta abiaraztea.
    • Google Ads: Display, Bilaketa, YouTube
    • Helmuga Ads: Facebook, Instagram
    • TikTok Ads LinkedIn Ads
  • Integrazioak e-mail marketinarekin.
  • Kanpaina bat optimizatzea.
  • Interpretazioa eta reportinga.

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»