Featured image

Optimizatu zure online marketin-kanpainak Sourcebusterrekin lead-ak arakatuz (online)

Tailer honetan, zure webgunearen bidez sartzen diren leadei buruz ahalik eta informazio gehien bilatzen ikasiko duzu, erabaki estrategikoak hartu ahal izateko: zein kanpainek erakartzen dituzte lead gehien? Zein iturrik erakartzen ditu lead kualifikatuenak? Zenbat saio behar ditu, batez beste, Lead batek inprimaki bat betetzeko? Zein da nire lead-iturri errentagarriena? Non handitu beharko nuke aurrekontua eta non jaitsi?

Tailerra online emango da zoom bideo-konferentzia plataformaren bidez.

Edukiera mugatua: 15 pertsona.

 

Betebeharrak 

Web programazioaren oinarrizko nozio batzuk beharko dira (html eta javascript), baina aditua izatea ez da da beharrezkoa. 

 

Programa

  • Aurkezpena
  • Zergatik arakatu eta biltegiratu leaden informazioa
  • URLen UTM parametroak
  • Eremu ezkutuak dituzten inprimakiak
  • Liburu denda magikoa: Sourcebuster.js
  • Wordpress eta Web HTML sistemekin integratzeko adibide praktikoak
  • Hurrengo urratsak: aginte-koadroa Google Sheets + Zapierrekin
  • Galderak

  

Nori zuzendua 

Webgune bat duten enpresa eta partikularrak. Batez ere, haien marketin-kanpainak optimizatu, aurrekontuak doitu eta inbertsioaren itzulera handiagoa lortu nahi duten profesionalak, beren web-leadei buruzko informazioa eskuratuz.

 

Hizlaria

Jon Rivas (https://carontestudio.com). Ingeniari tekniko informatikoa, SEOn, marketin digitalean eta web-garapenean aditua. Gaur egun, proiektu korporatibo berria garatzen ari da, eta online marketinaren bidez bezeroak hazten laguntzen du.  

 

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»