Optimizatu zure online marketin-kanpainak Sourcebusterrekin lead-ak arakatuz (online)
Tailer honetan, zure webgunearen bidez sartzen diren leadei buruz ahalik eta informazio gehien bilatzen ikasiko duzu, erabaki estrategikoak hartu ahal izateko: zein kanpainek erakartzen dituzte lead gehien? Zein iturrik erakartzen ditu lead kualifikatuenak? Zenbat saio behar ditu, batez beste, Lead batek inprimaki bat betetzeko? Zein da nire lead-iturri errentagarriena? Non handitu beharko nuke aurrekontua eta non jaitsi?
Tailerra online emango da zoom bideo-konferentzia plataformaren bidez.
Edukiera mugatua: 15 pertsona.
Betebeharrak
Web programazioaren oinarrizko nozio batzuk beharko dira (html eta javascript), baina aditua izatea ez da da beharrezkoa.
Programa
- Aurkezpena
- Zergatik arakatu eta biltegiratu leaden informazioa
- URLen UTM parametroak
- Eremu ezkutuak dituzten inprimakiak
- Liburu denda magikoa: Sourcebuster.js
- Wordpress eta Web HTML sistemekin integratzeko adibide praktikoak
- Hurrengo urratsak: aginte-koadroa Google Sheets + Zapierrekin
- Galderak
Nori zuzendua
Webgune bat duten enpresa eta partikularrak. Batez ere, haien marketin-kanpainak optimizatu, aurrekontuak doitu eta inbertsioaren itzulera handiagoa lortu nahi duten profesionalak, beren web-leadei buruzko informazioa eskuratuz.
Hizlaria
Jon Rivas (https://carontestudio.com). Ingeniari tekniko informatikoa, SEOn, marketin digitalean eta web-garapenean aditua. Gaur egun, proiektu korporatibo berria garatzen ari da, eta online marketinaren bidez bezeroak hazten laguntzen du.