Featured image

Nola idatzi zure online dendarako produktu-fitxak, lehiakideengandik bereizteko eta erosketa-prozesua erakargarria izateko

Kalkulatzen da bihurtzen ez duten produktu-fitxen erosketen% 30 inguru galtzen direla. Zentzu horretan, garrantzitsua da ulertzea horiek 24/7 komertzial papera betetzen dutela eta sortzen duten inpresioaren araberakoa izango dela, hein handi batean, erostea.

Ikastaro honetan, honako hauek ikasiko dituzu:

  • Ecomerce batean erosten duen bezeroaren psikologiaren oinarriak ulertzea
  • Produktuaren fitxa batek izan behar dituen oinarriak, bisitak bezero bihurtzeko
  • Nola eta zer idatzi produktuaren fitxa bateko blokeetan
  • Produktu-fitxak idazteko SEOren oinarriak
  • Ecommerce baten e-mail transakzionalen errepaso laburra

Azken batean, bezero baten erosketa-prozesua hasieratik amaierara ulertzea da helburua, eta dena produktuaren fitxa oso batean islatzea, bai edukiak idazteari dagokionez, bai hark behar dituen elementu nagusiak (diseinua, argazkia, maketazioa eta seoa) kontuan hartzeari dagokionez.

Teoria eta praktika erreala uztartzen dituen ikastaroa da hau, zure produktu-fitxak edo zure bezeroenak nolakoak izango diren argi eta garbi jakin dezazun. 

Helburua

Gure bezeroentzat erakargarriak diren produktu-fitxak idaztea, lehiakideengandik bereiztea lortzeko, eta ez bakarrik prezioagatik borrokatzea, gure produktuak eskuratzeko behar duten konfiantza sortuz.

Norentzat

Online denda propioa duten pertsonak edo horien arduradunak, lehiakideengandik bereizi nahi dutenak, beren bisitei balioa emanez eta bisita horiek bezero bihurtzea lortuz.

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»