Fidelizazioa Merkataritza elektronikoan, Adolfo Dominguezen kasua (Online)
Onlineko merkatuan, bezeroak erakartzeko dagoen lehia izugarria da; beraz, gure ahaleginak errentagarri egin nahi baditugu, leialtze-estrategia bat prestatu behar dugu.
“Estudio sobre la conversión en negocios digitales” ("Negozioak digital bihurtzeari buruzko ikerketa") azterlanaren arabera, errepikatzen duten erabiltzaileek batez beste % 2,12 bihurtzen dute, eta erabiltzaile berriek, berriz, % 0,73.
Jardunaldi honetan, Patricia Alonso leialtzearen alorreko adituak leialtzearen onurei eta berak izan dituen benetako kasuei buruz hitz egingo digu, eta gure leialtze-estrategia zehazteko prozesuan gidatuko gaitu. Adolfo Dominguezek bere DNA ekosistema merkaturatu du aurten, bere bezeroengandik are hurbilago egoteko zerbitzu multzoa, fidelizazio-estrategietan aurrera eginez. Patricia, gaur egun, Adolfo Domínguez-eko Global Marketing & Ecommerce-ren zuzendaria da. Lehenago, ONOrentzat eta Cortefiel taldearentzat lan egin zuen Loyalty and Customer Intelligence Manager gisa.
Edukia
- Marketin eta Komunikazio Estrategiak
- Trafikoa sortzeko estrategiak
- Online Erakartzeko eta Leialtzeko Estrategiak
- Web
- Email Marketing eta sare sozialak
- Fidelizazio-zerbitzuak: Telefono bidezko salmenta, Club Experience
- DNA: Personal shopper online
- Tresnek nola laguntzen diguten
Norentzat
- Merkataritza elektronikoan oinarritutako ideiaren bat duten negozio-kudeatzaileak, edo merkataritza elektronikoko negozioren bat daukaten eta hura hobetu nahi dutenak.
- Interneterako jauzia egiten ari diren edo epe ertainera egitea aurreikusten duten negozio fisikoen jabeak edo haietako langileak.
- Merkataritza elektronikoaren inguruan lan egiten duten edo horretan espezializatzen ari diren profesionalak: marketerrak, teknikariak, web-kudeatzaileak...
- Merkatu nazionalera eta/edo nazioartekora iristeko ikuspegia duten merkataritza elektronikoko jabeak
Informazio gehigarria
Jardunaldi hau merkataritza elektronikoaren kudeaketari lotuta egin den prestakuntza-ibilbideko proposamen bat da eta beste ekitaldi hauek ere ibilbide horren barruan daude:
- Merkataritza elektronikoko negozio-ereduak
- Marketineko estrategia eta aurrekontua merkataritza elektronikoan
- Logistikaren eta nazioartekotzearen erronkak merkataritza elektronikoan
- Nola aukeratu teknologiarik onena merkataritza elektroniko baterako
- Merkataritza elektronikoaren funtsezko alderdi juridikoak
- Negozio-estrategiatik praktikara: nola diseinatu zure merkataritza elektronikoaren emaitzen kontua
- Merkataritza elektronikorako marketina: nola landu gure Ads estrategia
- Sare sozialak merkataritza elektronikoan
- Merkataritza elektronikorako web-analitika
Ibilbide horretan enpresa ezberdinetako 9 profesionalek parte hartzen dute, guztiak e-commerceko proiektuetan aktibo.
Koordinatzailea
Amaia García Dosouto, No te pierdas en las redes.