Featured image

MailChimp: has zaitez zure email marketing-eko plana diseinatzen (online)

“Email marketing”a enpresa eta negozioetako marketin-estrategia guztietan erabiltzen den aukera bat da. Bezeroekin komunikatzeko bide bat da, zeinak, SPAMa gorabehera, emaitza oso onak eman ditzakeen. Aldian-aldian newsletterrak eta e-mail promozionalak bidaltzea, oraindik ere, banan banako marketina egiteko, bezeroak fidelizatzeko eta produktuak eta zerbitzuak sustatzeko modurik errentagarriena eta zuzenekoena da.

MailChimp email marketinerako plataforma bat da eta bezeroen datuak kudeatzeko, bidalketak segmentatzeko eta txostenak egiteko tresna oso onak eskaintzen ditu. Kanpainak erraz diseinatzeko aukera ematen du, baita kanpainak sare sozialetan partekatzeko eta gure web-zerbitzuetan txertatzeko aukera eman ere.

MailChimp-ek doako zerbitzua eskaintzen du, zeinak aukera ematen duen hilean gehienez ere 2.000 erabiltzaileri 12.000 mezu bidaltzeko. Beharrizan handiagoa dutenentzat plan aurreratuak eta neurrira egindakoak ere badaude.

Tailer hau, ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online.
15 lagunentzat mugatua.

 

Helburua

Gure bezeroen datu-basea eraikitzea eta kudeatzea; MailChimp bidez diseinatutako newsletter edo buletinen bidez haiekin aldizka komunikatzeko modua ezartzea, eta bidalketetan lortutako txostenen bidez erabakiak hartzeko gai izatea.

Ikastaroaren helburuak praktikaren bidez eskuratuko dira. Sarrera teoriko batetatik abiatuta, hainbat ezagutza aplikatuko ditugu, adibide praktikoen bidez ezagutza horiek barneratzeko.

 

Nori zuzendua

MailChimp plataformaren bidez bezeroarekiko komunikazio eta harremanetarako oinarri gisa e-mail bidezko marketin-estrategia bat ezartzeko beharra duten profesionalak, edozein sektoretakoak.

 

Programa

  • Email marketing-a eta oinarrizko gakoak
  • Kontzeptu orokorrak. Negozioan edo enpresan zer aplikazio duen
  • Hainbat merkataritza-irtenbide

○ MailChimp

○ Zergatik MailChimp eta ez beste aplikazio bat

○ Prezioak eta erabilera-lizentziak

○ Doako bertsioa

  • Erregistroa
  • Hasierako konfigurazioa
  • Datu-baseen garrantzia

○ Nire datu-basea eraikitzen hastea

○ Datu pertsonalak babesteko legea betetzea

○ Bezeroen zer datu behar dudan

○ Datuak leku batetik bestera aldatzea

  • Datuak kanpotik inportatzea
  • Altak eskuz egitea
  • Bidalketen segmentazioa
  • Segmentuak sortzea

○ Helburuak bilatzea

○ Segmentuak sortzea

○ Nola eta noiz erabili segmentuak

  • Emailing kanpainak diseinatzea
  • Edukiak eta diseinuaren egokitzapena
  • MailChimp-en diseinurako interfazea
  • Diseinuen optimizazioa
  • MailChimp-en txantiloiak erabiltzea
  • Proba moduko bidalketak
  • Kanpainen bidalketa
  • Nola egiaztatu SPAM modura jasotzen gaituzten
  • Bajak kudeatzea
  • “Email marketing”a eta sare sozialak
  • Txostenak: emaitzak eta erabakiak
  • Datuak biltzeko formularioak
  • Formularioak, web-argitalpenak eta QR-ak diseinatzea

Anteriores ediciones »»