Featured image

Handitu zure bideo-salmenten aurkezpenaren inpaktua

Bezero potentzial batekin harremanetan jartzeko eta zure salmenten aurkezpena egiteko moduak markatzen du zer desberdintasun dagoen elektronikoagoa den jakin nahi dudan baten edo lehen kontaktu hori zaku hautsian erortzearen artean.

Kontua ez da bezero potentzial batekin lehen kontaktua zaila dela. Bai, baliteke oraindik informazioa falta izatea zure proposamena lerrokatzeko. Baina arazoa, egia esan, gure antigonbliguitisa da, bezeroari interesatzen zaionaren inguruko komunikazioa planteatzea saihesten duena.

Bezero potentzial batekin harremanetan jartzeko modu enpatiko eta profesionalagoa dago, zure salmenta-aurkezpena egiteko. Komunikazio horrek ez du ZARATA adierazten, harroputza izan gabe bere arazoan zentratzen delako.

Bezero potentzial batekin komunikatzeko eta zure salmenta-aurkezpenaren eraginkortasuna hobetzeko, grabatzea eta ikustea komeni da.

Izan ere, esan nahi duzunaren, kamerak komunikatzen duzula ulertzen duenaren eta besteek interpretatzen dutenaren artean aldea egon daiteke. Zeure burua grabatzea eta nola egiten duzun ikustea ispilu baten aurrean dantzan ikastea bezala da. Alborapenak murrizten eta bezero potentzialei egiten diezun aurkezpen komertzialaren eraginkortasuna hobetzen laguntzen dizu.

 

Helburuak

  1. Komunikazio bat sortzea bezero potentzial batekin lehen aldiz harremanetan jartzeko (urrutitik edo aurrez aurre).
  2. Zure salmenta-aurkezpenaren diskurtsoa bezero potentzialari loa kentzen dion arazoan zentratu, baina harrokeriarik gabe egingo duzu, behartu beharrean, zure komunikazioa informazio gehiago lortzera bideratuz.
  3. Bideoan grabatu eta feedback pertsonalizatua emango dizugu, zure indarguneak eta pertsuasio-gaitasuna indartu ditzazun.

 

Programa

Lehen saioa: kontaktua eta bezero potentzial bati salmentak aurkeztea

  • Ongietorria.
  • Komunikazioaren diseinua. Harremanetan jartzeko modua eta modua.
  • Arazorik gabe ez dago konponbiderik.
  • Apustua igo.
  • Grabatu. Aztertu. Feedback. Iterar.
  • Itxiera.

Bigarren saioa: Nola itxi eta gonbidatu behartu gabe

  • Arazoetatik konponbideetara, aukeretara edo aukeretara.
  • Nola itxi informazio gehiago lortzeko eta zure proposamena lerrokatu ahal izateko.
  • Grabatu. Aztertu. Feedback. Iterar.
  • Zer da posible orain?
  • Itxiera.

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»