Salmentetarako LinkedIn (aurreratua)
Gure egunerokoan LinkedIn erabiltzen dugu modu batera edo bestera. Bere oparotasunak ere ezagutzen ditugu gutxi gorabehera, eta badakigu hurrengo eraginkortasun mailara jauzi egin behar dugula.
Ikastaro hau funtzionalitate guztiak hobeto ezagutzeko da, pribatutasun-akatsik ez egiteko eta, batez ere, plan zehatz bat izateko.
Programa
1. eguna - LinkedIneko profilak saltzaileentzat
- Profilaren atal guztiak optimizatzea LSO helburuekin eta pertzepzioarekin.
- Kontaktu-sarea. Nola funtzionatzen du sare honek eta nola kalifikatu behar da?
- Profesionalaren ikusgarritasuna sektorean
- Datuen ihesa prebenitzeko pribatutasun- eta konektagarritasun-doikuntzak
- Argitalpenak
2. eguna - Social Selling LinkedInen
- Metodologiaren kontzeptua
- Metodologiaren faseak
- Seller Branding (aurreko saioa)
- Prospekzio komertziala (benchmarking, Google2LinkedIn, ABS, PBS)
- Hurbilketa positiboko maniobrak
- Elkarrizketak
- Ekintza-plana
Nori zuzendua
Komertzialak, salmenta-zuzendaritza, KAM eta salmentak jardueraren erdigunean dauden edozein profesional. Zuzendaritza nagusiak eta marketing-zuzendaritzak ere taktikak aterako dituzte plataforma horretatik, beren ekipoetan aplikatzeko.
Hizlaria
Ainhoa Gómez Beltrán. Enpresetarako LinkedIn trebatzeko erreferentea, talde komertzialetarako mentore ziurtatua da. 2014tik enpresa handiak eta ETE txikiak prestatzen ditu. Gaur egun LinkedInek egiaztatzen du Top Social Selling Voice gisa.