Featured image

Publizitatea sare sozialetan: Instagram, Facebook, Tik Tok, LinkedIn eta YouTube (eguneratua)

Mundu mailako milioika pertsonen arteko topagunea dira sare sozialak. Eremu horretan, enpresek euren publiko objektiborekin konekta dezakete, euren balioa eskain dezakete eta euren profilak sor ditzakete.

Instagram, Facebook, Tik Tok, Linkedin eta YouTube ezagunenak dira, eta aukera ederrak eskaintzen dizkiete iragarleei eta agentziei. Sare horietan egiten den publizitatearen bidez, askoz segmentatuago dauden zenbait mezu sor daitezke, erabiltzaileen gustuak eta interesak aintzat hartuta.

Ikastaro honetan ikasiko dugu kanpainak nola planifikatu, sortu eta kudeatu bost sare sozial horietan, eta helburuen eta estrategien arabera zenbait ekintza abian jartzeko orduan zein izango diren urrats egokiak aztertuko dugu.

 

Helburuak

Transmititu Instagram, Facebook, Tik Tok, LinkedIn eta Youtuben publizitate kanpainak ezartzeko eta garatzeko erakundeen abantailak erakundeetan, sare sozialetan estrategia orokor batek duen garrantziaren arabera.

Ikastaro honetan ikasiko duzu:

  • Sare sozialetan publizitate estrategia garatu eta ezartzea.
  • Ezagutu Instagram, Facebook, Tik Tok, LinkedIn eta Youtubek erakunde guztientzako eskaintzen dituzten aukerak publizitate ikuspegitik.
  • Kudeatu eta optimizatu kanpaina bat bost sare sozialetan. 
  • Sare sozialetako publizitatean ChatGPT aplikatzeko aukerak ezagutzea.
  • Ikasi kanpainaren emaitzak neurtzen eta probatzen.

 

Norentzat

Sare sozialetan publizitate-kanpainak nola erabili eta ezarri jakin nahi duten antolakundeetako profesionalentzat.

Tailerrera etorri ahal izateko, kontu bat sortuta izan behar duzue eta aldez aurretik zerbait jakin behar duzu bost sareetako erabiltzaile moduan.

 

Edukia

Sare sozialetako publizitateari buruzko sarrera

Instagram Ads

  • Merkataritza-konponbideak.
  • Instagramaren segmentatzeko aukerak.
  • Kanpainak sortzea. 
  • Mezu kanpainak.
  • Iragarkien formatuak.
  • Txostenak eta jarraipen-metrikak.

Facebook Ads

  • Merkataritza-konponbideak.
  • Facebooken segmentatzeko aukerak.
  • Kanpainak sortzea.
  • Iragarkien formatuak.
  • Txostenak eta jarraipen-metrikak.

Tik Tok Ads

  • Merkataritza-konponbideak.
  • Tik Tok-aren segmentatzeko aukerak.
  • Kanpainak sortzea.
  • Iragarkien formatuak.
  • Txostenak eta jarraipen-metrikak.

LinkedIn Ads

  • Merkataritza-konponbideak.
  • LinkedInen segmentatzeko aukerak.
  • Kanpainak sortzea.
  • Iragarkien formatuak.
  • Txostenak eta jarraipen-metrikak.

YouTube Ads

  • Bideo-kanpainak.
  • Iragarkien formatuak.
  • Txostenak eta jarraipen-metrikak.

Aurreko edizioak »»