Featured image

Publizitatea sare sozialetan: Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn eta YouTube (eguneratua)

Mundu mailako milioika pertsonen arteko topagunea dira sare sozialak. Eremu horretan, enpresek euren publiko objektiborekin konekta dezakete, euren balioa eskain dezakete eta euren profilak sor ditzakete.

Facebook, Instagra, Tik Tok, Linkedin eta YouTube ezagunenak dira, eta aukera ederrak eskaintzen dizkiete iragarleei eta agentziei. Sare horietan egiten den publizitatearen bidez, askoz segmentatuago dauden zenbait mezu sor daitezke, erabiltzaileen gustuak eta interesak aintzat hartuta.

Ikastaro honetan ikasiko dugu kanpainak nola planifikatu, sortu eta kudeatu bost sare sozial horietan, eta helburuen eta estrategien arabera zenbait ekintza abian jartzeko orduan zein izango diren urrats egokiak aztertuko dugu.

 

Helburuak

Transmititu Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn eta Youtuben publizitate kanpainak ezartzeko eta garatzeko erakundeen abantailak erakundeetan, sare sozialetan estrategia orokor batek duen garrantziaren arabera.

Ikastaro honetan ikasiko duzu:

  • Sare sozialetan publizitate estrategia garatu eta ezartzea.
  • Ezagutu Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn eta Youtubek erakunde guztientzako eskaintzen dituzten aukerak publizitate ikuspegitik.
  • Kudeatu eta optimizatu kanpaina bat bost sare sozialetan.
  • Ikasi kanpainaren emaitzak neurtzen eta probatzen.

 

Norentzat

Sare sozialetan publizitate-kanpainak nola erabili eta ezarri jakin nahi duten antolakundeetako profesionalentzat.

Tailerrera etorri ahal izateko, kontu bat sortuta izan behar duzue eta aldez aurretik zerbait jakin behar duzu bost sareetako erabiltzaile moduan.

 

Edukia

Sare sozialetako publizitateari buruzko sarrera

Facebook Ads

  • Merkataritza-konponbideak.
  • Facebooken segmentatzeko aukerak.
  • Kanpainak sortzea.
  • Mezu kanpainak.
  • Iragarkien formatuak.
  • Txostenak eta jarraipen-metrikak.

Instagram Ads

  • Merkataritza-konponbideak.
  • Instagramaren segmentatzeko aukerak.
  • Kanpainak sortzea.
  • Iragarkien formatuak.
  • Txostenak eta jarraipen-metrikak.

Tik Tok

  • Merkataritza-konponbideak.
  • Tik Tok-aren segmentatzeko aukerak.
  • Kanpainak sortzea.
  • Iragarkien formatuak.
  • Txostenak eta jarraipen-metrikak.

LinkedIn Ads

  • Merkataritza-konponbideak.
  • LinkedInen segmentatzeko aukerak.
  • Kanpainak sortzea.
  • Iragarkien formatuak.
  • Txostenak eta jarraipen-metrikak.

YouTube

  • Bideo-kanpainak.
  • Iragarkien formatuak.
  • Txostenak eta jarraipen-metrikak.

 

"Ekitaldian zure segurtasuna bermatzeko hartutako COVIDaren aurkako neurriak"

COVID-19ak eragindako osasun-krisiari aurre egiteko beharrezko prebentzio-neurriekin lotuta, Osasun sailburuak 2020ko abuztuaren 19an onartutako AGINDUAN jasotako irizpideen arabera:

  • Parte-hartzaile bakoitzari homologatutako FFP2 maskara bat emango zaio. Maskara hori nahitaez eta uneoro erabili beharko da eraikinaren gune guztietan.
  • Bilera-aretoak erabiltzeko garaian, bertaratutakoen artean 1,5 metroko distantzia bermatu beharko da.
  • Eskolak, gehienez, 15 lagunekoak izango dira.
  • Parte-hartzaileek eskuragarri izango dituzte gel hidroalkoholikoak..
  • Ekitaldira bertaratutakoen artean objektuak ez partekatzea gomendatzen da.

 

Anteriores ediciones »»