Featured image

MailChimp: emailing kanpainen bidalketen automatizazioa - Meatzaldea

MailChimp posta elektronikoko marketin-plataformak funtzio indartsua du mezu elektronikoen kanpainen bidalketa automatizatzeko, data baten, gertaera baten edo gure bidalketen barruko jardueraren eta interakzioaren bidez. MailChimpen 'Automate' funtzioak segmentazio, programazio eta diseinu tresnak biltzen ditu pakete erabilerraz batean, marketin eta birmarketin ekintzak banan-banan gauzatzeko.

Kanpaina konplexuagoak diseinatu ahal izango ditugu, adibidez, erabiltzaileak gure bidalketekin duten portaeraren arabera mezu elektroniko berriak automatikoki bidaliko dituztenak, ireki ez dutenei edota erosketa-saskian produktuak ordaindu gabe dituenei mezu elektroniko bat bidaliko dietenak, etab. 

Helburuak

  • MailChimp plataforman kanpainen bidalketak automatizatzeko tresnak menderatzea lortzea.
  • Nire enpresan email marketinekin lotutako atazak mekanizatzea

Ikastaroaren helburuak praktikaren bidez lortuko dira. Sarrera teoriko baten gainean ezagutza desberdinak aplikatuko dira, ordenagailuan zuzenean egindako adibide praktikoen bidez asimilatzeko.

Nori zuzendua

MailChimp tresnaren erabileran sakontzeko eta emailing automatikoko kanpainen estrategia abian jartzeko beharra duten edozein sektoretako profesionalak.

Tailer honetan parte hartzeko baldintzak

Tailer hau behar bezala jarraitu ahal izateko, beharrezkoa da aldez aurretik MailChimpen ezagutzak eta esperientzia izatea, baita MailChimp kontu propioa izatea ere funtzionamenduan.

Programa

  • Doako kontuaren eta ordainketa-kontuaren aukerak
  • Aurrez definitutako segmentuen erabilera
  • Erabiltzaile berriei/aktiboei/ez-aktiboei egindako bidalketak
  • Erabiltzaile berriei bidalketak, data batetik edo aurretiko kanpainaren bidalketatik
  • Automatizazioen kontzeptuak eta egitura
  • Balizko jaurtigailu automatikoak
  • Automatizazio motak
  • Automatizazio-estrategia
  • Lan-prozesuak
  • Egutegia, aktibatzailea eta edukia
  • Ongietorri mezuak
  • Kanpaina automatikoak editatzea
  • Bidalketaren osteko ekintzak
  • Automatizazioa erabiltzaile-jardueraren arabera (ireki, ez ireki, klikatu, ez klikatu)
  • Automatizazioa interakzio bidez bidalketaren edukiarekin
  • Bezero potentzialentzako/berrientzako/first time/fidelizatuentzako bidalketak
  • Online dendarako konexioa
  • "Erosketa-orga abandonatu" mezuak
  • Produktua birbideratzea
  • Bezeroaren birkaptazioa
  • Lehen erosketa
  • Automatizazio-errendimendua
  • Emaitzen estatistikak

Izena emateko

Meatzaldeko Behargintzak lagundutako ikastaroa. Meatzaldeko inskripzioek lehentasuna izango dute.

Aurreko edizioak »»