MailChimp aurreratua: reportak, datu-baseak eta formularioak - Meatzaldea (Online)
MailChimp enpresa-eremuan oso ezarrita dagoen email marketineko plataforma bat da, eta gaitasun handia du bidalitako kanpainei buruzko emaitzak aztertzeko, baita gure datu-baseko erabiltzaileak kudeatzeko erreminta eta utilitate anitz ere.
Tailer aurreratu honetan, besteak beste, honako alderdi hauek sakonduko ditugu: datu-basearen kudeaketa aurreratua, lortutako txostenen analisia, remarketing-ekintzak, erabiltzailearen esperientzia pertsonalizatzea eta aplikazioaren datu-basean erabiltzaileak zuzenean erakartzeko tresnak.
Tailer hau ZOOM bideokonferentzia-plataformaren bidez emango da online.
15 lagunentzat mugatua.
Betekizunak
MailChimp-eko kontua funtzionatzen izatea eta aldez aurretik kanpainak osatzeari eta bidaltzeari buruz zerbait jakitea gomendatzen dizuegu.
Helburuak
- Egindako bidalketen emaitzei buruzko txostenak aztertzeko teknikak menperatzea erabakiak hartzeko gaitasuna edukitzearren.
- Taldeen eta segmentuen bidezko datu-base aurreratuen kudeaketa ezagutzea eta aurreko kanpainetako emaitzak erabiltzea.
- Izena emateko formularioak pertsonalizatzen, datu-baseak eguneratzen, harpidetzak eguneratzen etab. ikastea.
Ikastaroaren helburuak praktikaren bidez lortuko dira. Sarrera teorikoaren ostean, zenbait ezagutza aplikatuko dira, eta zenbait adibide praktikoren bidez barneratuko ditugu edukiak; adibideak zuzenean ordenagailuan egingo ditugu.
Norentzat
MailChimp erreminten erabileran eta emaitzen txostenen erabilgarritasunean, datu-baseen kudeaketan eta informazioa lortzeko galdeketen kudeaketan sakontzeko beharra duten sektore guztietako profesionalentzat.
Egitaraua
- Audientziaren kontzeptu berria.
- Doako kontuen muga berriak.
- Datuen kudeaketa.
- Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorra (DBEO).
- Erabiltzailearen eskubideen kudeaketa.
- Zerrenda bakarrerantz - Taldeak.
- TAG-en erabilera.
- TAG-en eta Taldeean arteko desberdintasunak.
- Hainbat zerrenda erabiliz arazoak konpontzea.
- Segmentuak sortzea.
- Segmentazio aurreratua bidalketetan.
- Datu-baseen inprimakiak.
- Itzulpena.
- Datuak biltzeko inprimakia diseinatzea.
- Datuak eguneratzeko inprimakia.
- Baja emateko inprimakia.
- Opt-in bikoitza.
- Gainerako inprimakiak.
- Bajen analisia eta kudeaketa.
- Erreboteen kudeaketa eta arrazoiak.
- Txostenen analisi sakona.
- Txostenak eta helburuak betetzea.
- Erabiltzaile bakoitzeko jarraipena.
- Datuak ustiatzea etorkizuneko kanpainetan erabiltzeko.
- Remarketing-a.
- SPAM-a ekiditea.
Izena emateko
Meatzaldeko Behargintzak lagundutako ikastaroa. Meatzaldeko inskripzioek lehentasuna izango dute.