Google Ads bezero eta salmenta gehiago lortu (eguneratua)
Eraldaketa digitalak erritmo esponentzialean hazten jarraitzen du. Online marketinak, sare sozialek eta bilatzaileek enpresentzako eta antolakundeetarako aukera-sorta zabala ireki dute, baina baita galdera anitz ere. Adierazle garrantzitsuenetako bat Google eta iragarle eta agentziei eskaintzen dizkien aukera handiak dira.
Ikastaro honetan Google Ads-i buruzko zalantza guztiak aztertuko ditugu eta kanpaina eraginkorrak abiarazteko funtsezko urratsak ezarriko ditugu, 2024an sartutako berrikuntzak kontuan hartuta.Adimen artifizialeko tresnak kanpainen kudeaketa nola eraldatzen ari diren ere aztertuko dugu, segmentazioa eta pertsonalizazioa optimizatuz. Azkenik, 2025erako espero diren erronkak eta aukerak eztabaidatuko ditugu.
Nori zuzendua
Erakundetan Google Ads kanpainak nola erabili eta ezarri ikasi nahi dituzten profesionalei.
Helburuak
Ikastaro honek ondoko helburua du: Google Ads kanpaina bat ezarri eta garatzeak zer abantaila dituen jakinaraztea, Google Ads Esperientzia berrian SEM estrategia garrantzitsua dela aintzat hartuta.
Ikastaro honetan ondokoa ikasiko duzu:
- Google Ads Esperientzia berrian SEM (Search Engine Marketing) estrategia bat garatzen.
- Antolakunde guztietan Google Ads-ek zer aukera dituen ezagutzen.
- Bilaketa sareetan eta Google display-en iragarki babestuen kanpaina modu eraginkorrean kudeatzen, azken aldaketen ondoren.
- Klik-engatik ordainketa kanpainen emaitzak neurtzen eta testatzen.
Edukia
- Nola hasi Google Ads-ekin
- Publizitate-kontua konfiguratzea
- Bilaketa sareak, display, Discovery eta errendimendu handiena
- Google Ads kanpaina bat planifikatzea:
- Hitz gakoak aztertzea
- Audientziak eta datu-segmentuak
- Helburuak, segmentazioa eta aurrekontuak definitzea
- Kontu baten oinarrizko antolaketa
- Eskaintzak eta aurrekontuak (smart bidding)
- Bihurketa motak
- Kanpainen egitura eta diseinua
- Google Ads-en kanpaina bat sortu eta zabaltzea
- Iragarki eraginkorrak eta baliabideak
- Google Ads-en Remarketina
- YouTube Ads
- Google Ads kanpaina bat optimizatzea:
- Kontua monitorizatzea
- Google Ads-en interpretazioa eta reportinga
Izena emateko
Lekua gordetzen baduzu, mezu elektroniko bat jasoko duzu prozesua egiteko zenbait argibiderekin. Izena emateko prozesua ez da burutuko ordainketa egin arte.
EDko ekimenak ezeztatzeko, dirua itzultzeko eta izena eman duen pertsona ordezkatzeko politikak.