Zure bezeroa ezagutzen AArekin: marketinerako ikerketa eta UX
Bezeroa sakon ezagutzea da edozein estrategia lehiakorraren oinarria. Adimen artifizialak aukera ematen du datu handiak aztertzeko, kontsumo-ereduak, lehentasunak eta portaerak zehatzago detektatzeko.
4 orduko ikastaro honetan, parte-hartzaileek ikasiko dute nola aplikatu IA tresnak merkatu-ikasketak aberasteko, publikoak segmentatzeko eta erabiltzaileen esperientziak bezeroen benetako beharretara gehiago egokitzeko.
Tailerrak aplikazio-adibideak barne hartzen ditu marketin digitalean, erabiltzaileen ikerketan eta produktu edo zerbitzuen hobekuntzan, enpresek beren erabaki estrategikoak sendotzeko helburuarekin.
"Tolosaldeko TIC Astea-ren" hamairugarren edizioaren baitan antolatutako ikastaroa, LEHIBERRIk -Tolosaldeko Lehiakortasun eta Berrikuntzarako Foroa- eta ENPRESA DIGITALAk antolatuta. Ekimen honen helburua da, TIK-IKT erreminten erabilpena sustatzea Tolosaldeko enpresa sarean; banakako enpresari, enpresa txiki eta ertainez osatua dagoen sarean.
Nori zuzendua
Hiritarrak, ikasleak, langileak, langabeak, profesionalak, direktiboak eta enpresariak.
Informazio gehiago jaso nahi baduzu edota izena emateko, web orri hau bera erabili, edota lehiberri@tolosaldea.eus / telefonoa 943 654 501.