Featured image

Turismo entitateetan sormena sustatzen - BASQUETOUR (ONLINE)

Design Thinking turismo sektorean nola aplikatu ikasteko tailer praktikoa. Bezeroari zuzendutako teknikak ikasiko dituzu zure turismo-zerbitzuak hobetzeko, bidaiarientzako esperientzia gogoangarriak diseinatzeko eta industriako ohiko erronkak konpontzeko. Tailer honek tresna zehatzak emango dizkizu berritzeko eta gaur egungo turismoaren beharrizan aldakorretara egokitzeko. 

HELBURUAK 

Design Thinking prozesu osoa modu praktikoan bizitzea. Bezeroen/erabiltzaileen ikuspegiak biltzeko, erronka-mapak sortzeko eta konbergentzia eta dibergentzia prozesuak ikasteko tresnak emango dizkizugu, baita prototipoak egiteko eta probatzeko teknikak ere.  

NORI ZUZENDUTA: 

  • Enpresa turistikoetako kudeatzaileak eta arduradunak: beren zerbitzuetan berritzea eta teknologia berriak erabiliz bezeroaren esperientzia hobetzea bilatzen dutenak.
  • Turismo bulegoetako langileak: informazioa eta zerbitzuak emateko gaitasuna hobetu nahi dute tresna teknologiko aurreratuak erabiliz.
  • Turismo marketineko profesionalak: ulertu nahi dutenak nola erabil daitezkeen gorabidean dauden teknologiak marketin estrategia eraginkorragoak eta pertsonalizatuagoak sortzeko.
  • Sektore turistikoko ekintzaileak: teknologia aurreratuetan oinarritutako produktu edo zerbitzu turistiko berriak berritzeko eta garatzeko aukerak bilatzen dituztenak. 


EDUKIAK   

  • Design Thinking-aren sarrera: ikuspegia aldatzea. 
  • Ulermena eta behaketa: erabiltzailearen bihotzean sakontzea. 
  • Erronka zehaztea: Hobekuntza arloak identifikatzea. 
  • Ideia: Sormena askatzea. 
  • Prototipatzea eta probatzea: ideiatik ekintzara. 
  • Design Thinking eta Lean Startup-en arteko hibridazioak: metodologiak osatzea. 

 

Aurreko edizioak »»