Featured image

Turismo digitalarekiko komunikazioa - BASQUETOUR (online)

Gehienetan, turista digitalak kontratatuko duten zerbitzua eskaintzen duen enpresarekin elkarreraginea bilatuko dute egin aurretik; Erantzunaren abiadura eta jasotzen duten edukia funtsezkoak izango dira gure negozioaren aldeko edo kontrako erabakia hartzerakoan. Berehalakotasuna eta kalitatea prezio onenean ekintzaile bakoitzak mahai gainean jarri behar dituen faktoreak dira.Gehienetan, turista digitalak kontratatuko duten zerbitzua eskaintzen duen enpresarekin elkarreraginea bilatuko dute egin aurretik; Erantzunaren abiadura eta jasotzen duten edukia funtsezkoak izango dira gure negozioaren aldeko edo kontrako erabakia hartzerakoan. Berehalakotasuna eta kalitatea prezio onenean ekintzaile bakoitzak mahai gainean jarri behar dituen faktoreak dira.

Horregatik, garrantzitsua izango da Google My Business-en bidez bezeroekiko komunikazioaren kalitatea bizkortu eta hobetzen duten tresna digitalen erabilera ezagutzea eta baloratzea, webgune turistikoetako chatbotak, enpresentzako whatsapp komunikazio tresna zuzenago gisa, maiz egiten diren galderen erabilera... Komunikazioan pertsonalizazioa funtsezkoa izango da establezimendu txiki eta familiaretan. Eta gainera, lehiakortasun abantaila erabakigarria izan daiteke turismo-industriaren kate handien aurrean.

Nori zuzendua

Turismo-zerbitzu edo negozio batekin erlazionatuta dagoen eta teknologiak bere negozioari nola onura ekar diezaiokeen ikusi nahi duen edonork bezeroekin eta bezero potentzialekin duen komunikazio-maila hobetuz.


Programa

 

  • Hitz egin eta honako hauetan oinarritutako adibideak ikusiko ditugu:
  • Egungo komunikazio tresna
  • Estatikoa (weba, Google my business, Ohiko galderak, ...)
  • Dinamikoa (whatsapp negozioa, chatbox,...)
  • Turismoaren sektoreko praktika onak, establezimendu txiki eta familiarrei egokituak

Aurreko edizioak »»