Featured image

Teams 365: tresnari %100 etekina atera

Microsoft Teams batez ere bideokonferentzietarako tresna gisa ezagutzen da, baina Teams askoz gehiago da. Teams da Outlook gure eguneroko lanaren erdigune gisa ordezkatzeko tresna, eta proiektu baten lana eta komunikazioa modu argi, profesional eta zentralizatuan kudeatzeko aukera ematen du.

Ikastaro honek aukera ematen du Teams proiektuen kudeaketa kolaboratiborako behin betiko tresna egiten duten aukera guztiak ezagutzeko eta ulertzeko.

Nori zuzendua

  • 90eko hamarkada atzean utzi nahi duten erakundeei eta baliatu hodeian lankidetzak Teamsen ematen dituen lehiarako abantaila handiak.
  • Microsoft 365 eta Teams erabiltzen dituzten erakundeei baina lortzen ez duten ematen dituen aukera guztiei etekina ateratzea.
  • Proiektu batean elkarrekin lan egiten dutenei eta komunikazioa, kudeaketa eta elkarlaneko proiektu batek sortzen duen informazioa zentralizatuko duen programa bat aurkitzea lortzen ez dutenei.
  • Teamsek mota guztietako proiektuak kudeatzeko eskaintzen dituen aukera guztiak aprobetxatu nahi dituzten proiektu arduradunei.
  • Geografikoki banatutako erakundeei, zailtasunak dituztenak antolatuta eta koordinatuta lan egiteko.

Formazioaren ondoren, ikasleak gai izango dira

  • Hodeia ulertzeko, Microsoft Teams, honek Microsoft 365en betetzen duen papera eta nola lotzen den gainerako 365 tresnekin.
  • Teamsek ematen dituen bi interakzio motak ezagutzeko, txat pribatuen eta ekipoen arteko desberdintasunak ulertuz.
  • Proiektu bat kudeatzeko talde bat sortzea eta konfiguratzea, ulertuz proiektu motaren eta bizi zikloaren araberako aukerak.
  • Teamsetik komunikatzeko estresik gabe eta era argi, ordenatu eta egituratuan.
  • Talde batean txateatzea komunikatzea baino gehiago zergatik den ulertzeko eta nola lortu proiektu talde bat bihur dadin taldeak proiektuari buruz duen ezagutza guztiaren biltegi.
  • Artxiboen eta proiektu karpeten egitura bat sortzeko Teamsen, hala talde osoak jakingo baitu aurkitzen, karpetak sortzen eta lankideekin elkarlanean jarduten Office artxiboen sorreran.
  • Teamsetik Microsoft 365en proiektuen kudeaketara bideratutako beste tresna batzuekin elkarlanean aritzeko, hala nola Planner, Forms OneNote, Lists edo Approvals.
  • Erakundetik kanpoko pertsonekin elkarlanean aritzeko eta haiekin komunikatzeko atera gabe Teamsetik.
  • Bideokonferentzia bidezko bilerak antolatzeko eta kudeatzeko agintaritzarekin, bai barneko pertsonekin zein kanpokoekin.


Egitaraua

  1. Sarrera, hodeia eta Microsoft 365.
  2. Teams ulertzea eta baita M365en betetzen duen rola ere.
  3. Teamsen interfazea webgunean, mahaigainean eta mugikorrean.
  4. Ekipoak ulertzea.
    1. Zer diren eta zertarako balio duten taldeek.
    2. Rolak Teamseko talde batean.
    3. Zure erakundea Teamseko taldeetan egituratzeko estrategiak: Departamentu taldeak, proiektukoak, arlokoak, produktukoak, etab.
    4. Proiektu taldeak eta proiektu baten bizi zikloa.
  5. Proiektu talde bat egituratzea eta konfiguratzea
    1. Kanalak ulertu.
    2. Kanal motak eta zertarako erabili.
    3. Talde bat konfiguratzea.
    4. Talde baten rolak eta baimenak.
  6. Estresik gabeko talde batean txateatzea.
    1. Nola txateatzen duen Teamsen hasiberri talde batek: porrot egiteko bidea.
    2. Txataren gakoak elkarrizketa bidez.
    3. Aipuen erabilera egokia.
    4. Jarduera arloa eta estresaren murrizketa.
    5. Formatudun mezuak eta funtsezko elkarrizketak proiektu batean.
    6. Teamsen eta Outlooken arteko interakzioa edo posta elektroniko zarata nola murriztu.
  7. Proiektu bat artxiboetan biltegiratzea eta laguntzea.
    1. Kanalak eta karpetak.
    2. Teams eta SharePointen artxiboak.
    3. Artxiboak biltegiratzea eta talde batean laguntzea.
    4. Koedizioa Word, Excel eta PowerPoint artxiboekin.
    5. Koediziorako praktika onak.
    6. Artxiboen inguruan txateatzea.
    7. Artxiboetan eta karpetetan laguntzeko aholkuak, aldeko gisa.
  8. Teamseko ekipoak eta proiektuen kudeaketa.
    1. Erabilera kasuak eta proiektuetan lan egiteko praktika onak.
      1. Bileren oharrak OneNoterekin.
      2. Taldearen zereginak Plannerrekin.
      3. Gertakarien edo kasuen kudeaketa Microsoft Listsekin.
      4. M365 beste tresna batzuk integratzea.
      5. Hirugarrenen tresnen integrazioa (erabilera kasuak).
    2. Taldean bezeroak eta laguntzaileak sartzea.
    3. Proiektuaren bideokonferentziak.
      1. Bideokonferentzia libreak edo talde batean: desberdintasunak ulertu.
      2. Bideokonferentzia bat antolatu.
      3. Lankideak eta kanpokoak gonbidatzea.
      4. Hitzaldiaren bideoa aldez aurretik konfiguratzea, kontrola izateko.
  9. Proiektu baten bizi zikloa.
    1. Azken oharrak proiektu talde bat sortzean.
    2. Proiektu bat amaitzean kontuan hartu beharrekoak: artxibatzea eta proiektuen artxiborako sarbidea

Aurreko edizioak »»