Social Media Ads (euskaraz)
Tailer honetan ad-ak sare sozialetan sortzen eta kudeatzen ikasiko dugu. Horretarako, sare sozialen plataforma nagusiak aztertuko ditugu, sare sozialetako publizitateak enpresentzat dituen onurak aztertuko ditugu, eta iragarki eraginkorrak sortzen, kudeatzen eta emaitzak interpretatzen ikasiko dugu.
1. PUBLIZITATERAKO SARRERA SARE SOZIALETAN
1.1. Sare sozialetako publizitatearen definizioa eta marketin digitalean duen garrantzia.
1.2. Sare sozialetan iragarkiak erabiltzeari buruzko estatistikak eta joera garrantzitsuak.
1.3. Sare sozialetako publizitatearen onurak eta helburu komunak enpresentzat.
2. SARE SOZIALETAKO PUBLIZITATE-PLATAFORMA NAGUSIAK
2.1. Publizitaterako sare sozialen plataforma nagusien ikuspegi orokorra: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Youtube eta Tik Tok.
2.2. Audientziak, iragarki-formatuak eta segmentazio-tresnak konparatzea plataforma bakoitzean.
2.3. Kanpainaren helburuen eta xede-publikoaren arabera plataforma egokia aukeratzea.
3. SARE SOZIALETAN IRAGARKI ERAGINKORRAK SORTZEA
3.1. Elkarreragina eta bihurketak sortzen dituzten iragarki erakargarri eta limurtzaileak diseinatzea.
3.2. Praktika hobeak publizitate-kopiak egiteko eta irudiak edo bideoak hautatzeko.
3.3. Iragarkiak pertsonalizatzea audientzia-segmentu desberdinetarako.
4. PUBLIZITATE-KANPAINEN KONFIGURAZIOA ETA KUDEAKETA
4.1. Sare sozialetan publizitate-kanpaina bat egin: helburuen hautaketa, aurrekontua eta programazioa barne.
4.2. Segmentazio aurreratuko tresnak erabiltzea audientzia egokira iristeko.
4.3. Kanpainak etengabe optimizatzea, datuak aztertuz eta denbora errealeko doikuntzak eginez.
5. EMAITZEN NEURKETA ETA KANPAINEN AZTERKETA
5.1. Publizitate-kanpainen errendimendua ebaluatzeko funtsezko metrikak erabiltzea: CTR, CPA eta ROI.
5.2. Sare sozialak aztertzeko txostenak interpretatzea, hobetu beharreko arloak identifikatu.
5.3. A/B probako eta esperimentazioko estrategiak ezarri, iragarkien errendimendua maximizatzeko.
5.4. Txostenak.