Sare sozialetan presentzia izateko plan estrategikoa. Zeinetan egon behar dut? Nola edo zein maiztasunarekin? (BASQUETOUR)
Turismo sektorerako bereziki egokitutako sare sozialetan presentzia izateko estrategia eraginkor baten diseinuan zentratutako tailerra. Maiz sortzen diren zalantzak ebatziko dira eta sinespen faltsuak deseraikiko dira, negozio askok beren jarduerari emaitzarik ematen ez dieten plataformetan denbora eta baliabideak inbertitzera eramaten dituztenak.
Zer ikasiko duzu?
Saioak ostatu motaren eta helburu-publikoaren arabera plataforma egokienak estrategikoki hautatzea landuko du, eduki erakargarria eta garrantzitsua sortzea, online komunitateen kudeaketa profesionala eta sare sozialetako ekintzek duten eragin erreala neurtzeko teknikak. Turismo sektoreko kasu errealak landuko dira, zein plataforma diren lehentasunekoak identifikatzeko, zein maiztasunarekin argitaratu eta zein eduki motak engagement handiagoa eta erreserba gehiago sortzen dituen.
Helburua sare sozialetan presentzia errentagarria eta jasangarria eraikitzeko metodologia argia eskaintzea da, eskainitako denbora optimizatuz eta ahaleginak benetan turismo negoziorako emaitza komertzialak sortzen dituzten ekintzetan zentratuz.
Nori zuzendua dago?
Ostatu turistikoen arduradunak, sektoreko profesionalak, ekintzaileak eta turismo esparrura lotutako edozein pertsona, sare sozialetan estrategia eraginkorra eta errentagarria garatu nahi duena.