Featured image

Pribatutasuna eta baimena Vs salmentak eta online marketina

2024ko urtarrilean, Datuak Babesteko Espainiako Agentziak (AEPD) Cookieen Gida berrian ezarri zituen neurriak ezartzeko epea amaitu zen, eguneratuta, Datuak Babesteko Europako Batzordearen 03/2022 Jarraibide berriak jarraitzeko.
Martxoan, Googlek abian jarri du (nahitaez) - Consent Mode v2 - webgune bateko bisitarien baimen lehentasunak eta publizitate eta analisi tresnak integratzeko diseinatutako esparru berri bat.
Apirilean hirugarren aldiz atzeratu du Googlek hirugarrenen cookieak ezabatzea bere Chrome nabigatzailean, hainbat proba egin ondoren eta sektorean quorumik ez dagoelako.

Panorama horrekin eta etengabeko aldaketekin online bi jardunaldi diseinatu ditugu, salmenta eta marketin digitaleko jardueretan horrek duen eragina berrikusteko eta ulertzeko.
Lehen jardunaldian, gauden puntuaren laburpena egingo dugu, bai eta honaino nola iritsi garen ere. Batez ere, funtsezko kontzeptuak argitzeko eta sustapen- eta salmenta-ekintzen eragina eta mugak ikusteko. Eta, batez ere, nola baloratu, profil ez-teknikoetarako, datuak babesteko agentziaren eta Google Consent Mode 2ren eskakizunak betetzen ditugun. Pribatutasuna eta sustapena konbinatzeko praktika onak zehazteaz gain.
Bigarren jardunaldia egin daitekeenaren eta egin ezin denaren arteko lerroa non dagoen zehatzago aztertuko da. Horretarako, teknologian eta baimenean espezializatutako abokatu baten eta datuetan oinarritutako salmentetan eta marketinean aditu baten arteko eztabaida egingo dugu, galdera eta erantzunen formatu batean. + info 2. jardunaldia: https://enpresadigitala.spri.eus/eu/non-dago-pribatutasunaren-eta-baimenaren-arteko-muga-vs-salmentak-eta-online-marketina/

Helburu nagusia da gure egungo egoeraren diagnostikoa egin ahal izatea, eta jakitea datuen erabileran noraino irits gaitezkeen gure ospea arriskuan jarri gabe edo zehapenetan sartu ahal izan gabe.

1.JARDUNALDIA: Pribatutasuna eta baimena Vs salmentak eta online marketina

  • Data: maiatzaren 31n 9:30 – 10:15
  • Formatua: online
  • Hizlaria: Guillermo Vilarroig
  • Iraupena: 45 minutu

Hizlariak: 

  • Guillermo Vilarroig, Imantako sortzailea eta CEO, 27 urteko esperientziarekin online datuak biltzen, kudeatzen eta aktibatzen.
  • Iñaki Jauregui, abokatua eta CEO, Lex Programen sortzailea (pribatutasuna kudeatzeko teknologia)
     

Aurreko edizioak »»