Featured image

Optimizatu zure eskaintza eta mantendu bezeroak aldatu den merkatu batean

Gaur egungo bezeroak etengabe aldatzen ari den ingurune batean atxikitzeko eskaintza optimizatzeko erronkari aurre egiten dioten B2B enpresei zuzendutako tailerra, teknologiak eta beste faktore batzuek bultzatuta.

Produktu guztiak eraginkorrak dira bezeroak bere negozio-testuinguruaren barruan ulertzen dituenean. Baina, produktuak saltzen ditugunontzat, bezeroek gure eskaintzaren inguruan eraikitzen duten erreferentzia-esparrua funtsezkoa da negozioan irauteko. Erronka da hainbeste eskaintzari zentzua ematea gero eta konplexuagoa bihurtu dela:

• Merkatuaren saturazioak lehia basatia eragiten du bezeroen arretagatik.
• Hainbeste aukera daude, produktu batzuk zaratan galtzen dira edo, okerrago, oso erakargarri edo erredundante bihurtzen dira.

Eta bezeroaren testuingurua garrantzitsua dela badakigun arren, normalean ez dugu nahita aukeratzen, gure produktuaren testuingurua agerikoa dela pentsatuta. Hala ere, baliteke aldatu izana. Agian zure produktua eboluzionatu duen merkatu baterako diseinatu zen (AAren agerpenarekin edo joera berriekin bezala). Edo agian zure produktua zer zen pentsatzen geratu zara, orain zerbait desberdina dela konturatu gabe.

Tailer honetan zure eskaintza optimizatuko duzu bezeroei erakusteko zure produktuak garrantzitsua eta baliotsua izaten jarraitzen duela eraldatzen ari den merkatu batean, zure salmentei eusteko (edo are handitzeko).

Guzti hori lortzeko:
1. Zure balio diferentziala artikulatuko duzu, zer bezero-profil gehiago baloratu zer ekarpen egiten duzun eta zer testuinguruk egiten duen zure eskaintza garrantzitsua.
2. Ondoren, zure merkatu-ikuspegia partekatuko duzu, eta zergatik aukeratu orain.