Nola errentagarri bihurtu industria-azokak kanal digitalaren bidez
Tradizioz, azokak oso azpikanal interesgarria dira industria-enpresentzat eta B2Brentzat. Edozein merkataritza-sail industrialen urteko ekintzetako bat izan ohi diren arren, profesional askok ez dakite ekitaldi horietara joatea errentagarria den.
Programa
- Ondorioa: Baieztatzen da gure bezeroek Interneten murgiltzen dutela
- Zer egiten dute komertzialek gaur egun azokak prestatzeko?
- Nola bideratu kanal digitala, azokara joan aurretik bilerak ixteko
- 1. fasea: Azokaren merkatu-azterketa eta merkataritza-plan digitala
- 2. fasea: azokarako bihurketan kontuan hartu beharreko web/landing page funtzionaltasunak
- Pildora: Tresna digitalen eta edukien estrategia azokako adibideekin
Hizlaria
Edurne Ruiz de Arcaute. Weroiko Eragiketen zuzendaria. 15 urte baino gehiagoko esperientzia taldeen kudeaketan. Ezagutza sakona du gure inguruko enpresa industrialen eta B2Bren eraldaketa digitaleko prozesuei buruz. Hainbat zentrotako irakaslea, hala nola Nafarroako Unibertsitatekoa.