Featured image

Nola erabili adimen artifiziala bezeroen ihesa prebenitzeko

Gaur egun, prozesu asko daude enpresen barruan, Machine Learning eta Adimen Artifizialaren algoritmoen bidez optimiza daitezkeenak.
Konpainien barruan aliatu handia izan daitezkeen arren, beharrezkoa da Adimen Artifizialak eta Machine Learning delakoak dituzten benetako gaitasunak ezagutzea, proiektu horiek modu egokian planifikatzea lortzeko.

Tailer honetan, gaur egun dauden algoritmoei buruzko kontzeptu-mapa bat egingo da, eta erabilera-kasuak aztertuko dira, landu beharreko problematikaren eta eskura dauden datuen arabera.


Tailer honen hurrengo puntuan algoritmoen tipologia aztertuko da, haien konplexutasunaren eta interpretagarritasunaren arabera. Atal honetan, zehaztasun handiko algoritmoen eta azalpen-ahalmen handiko algoritmoen artean dagoen dikotomia aztertuko da, azalpen-trebetasunaren kontzeptuari helduz.

Ondoren, algoritmoek lortutako emaitzak baliozkotzeko dauden prozedurak erakutsiko dira, baita eredu-tipologia bakoitzari lotutako metrikak ere.

Sarrera hori amaitu ondoren, adibide praktiko bat jorratuko da, eta bertan azalduko da nola erabil daitekeen adimen artifiziala bezeroak leialtzeko prozesu bat egiteko, zer ekintza gauzatu behar diren zehaztu ahal izateko.
konpainia jakin bateko bezeroen ihesa murrizteko. Adibide horren barruan, hainbat kontzeptu ere aztertuko dira, hala nola datuen inkulunka eta algoritmo zehatzen eta haien emaitzen interpretazioa.

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»