Negozio-metrikak eta horiek marketin-helburuekin bat etortzea
"Negozio-metrikak eta horiek marketin-helburuekin bat etortzea" jarduanaldiaren helburua da ulertzea errendimenduaren metrikak eta funtsezko adierazleak (KPI) funtsezkoak direla marketinaren esparruan.
Jarraian, jardunaldi honetan landuko diren gai nagusiak zehaztu dira:
Sarrera
Negozio-metriken eta KPIaren oinarrizko kontzeptuak definituko dira, eta horiek marketinerako duten garrantzia azalduko da. Negozio-metrikak marketin-helburuekin bat etortzearen gaia ere landuko da.
- Negozio-metrikak eta KPI definitzea
- Negozio-metriken garrantzia marketinerako
- Negozio-metrikak marketin-helburuekin bat etortzea
Negozio-metrikak
Negozio-metrika motak aurkeztuko dira, eta marketinerako funtsezko negozio-metrikak azalduko dira. Negozio-metrika egokiak nola aukeratu ere aztertuko da.
- Negozio-metrika motak
- Marketinerako funtsezko negozio-metrikak
- Nola aukeratu negozio-metrika egokiak
Metrikak helburuekin bat etortzea
Negozio-metrikak marketin-helburuekin nola lerrokatu azalduko da. Metrikak lerrokatzeko tresnak ere aurkeztuko dira, eta metrikak lerrokatzeko kasu praktikoak partekatuko dira.
- Nola lerrokatu negozio-metrikak marketin-helburuekin
- Metrikak lerrokatzeko tresnak
- Metrikak lerrokatzeko kasu praktikoak
Ondorioak
Prestakuntzan landutako puntu nagusiak laburbilduko dira. Parte-hartzaileen galderei ere erantzungo zaie.
- Puntu nagusien laburpena
- Galderak eta erantzunak
Ariketak
- Ikasitako kontzeptuak aplikatzeko ariketa praktikoak. Bigquery erabiliko dugu helburu guztien eta hazkunde-estimazio posibleen azterketa zehatza egiteko