Featured image

Linkbuilinga: brandinga indartu medioak kaptatuz

Helburua: linkbuildingaren mundua ezagutaraztea, esteka on bat eta txar bat bereizteko oinarritik abiatuta, EEAT mailan duen ekarpena ulertuz.

Deskribapena: 

Linkbuilinga gero eta konplexuagoa da, jada ez du edozein esteka motak balio eta denek ez dute batura egiten. Google kalitatezko ezagutza iturriak erakustearekin gero eta kezkatuago egonik, atal hori hobetzea garrantzitsua da, eta zeregin horren zati bat kalitatezko linkekin egiten da.

(*) EEAT Googlek bere bilaketa emaitzetan edukiaren kalitatea zehazteko garatutako jarraibide eta ebaluazio irizpideen multzoa da. Akronimoak Experience, Expertise, Authoritativeness eta Trustworthiness alderdiei egiten die erreferentzia.

Hauei zuzenduta:

Marketineko langileak, teknikariak, ekintzaileak, etab.

Baldintzak:

SEOren oinarrizko ezagutzak

Egitaraua:

●    Sarrera
●    EAT eta autoritatea
●    Esteka motak
●    Zigorrak
●    Tresnak
●    Konpetentziaren analisia
●    Kanpo inboundaren edukiak (gaiak, ainguratzea, bilaketa asmoa...)
●    Emaitzen neurketa
 

Aurreko edizioak »»