Indusmedia 2022: "Lead"-etik salmenta aukerara
Indusmedia 2022, zer kontatuko dizuegu 12 edizioren ostean? Bada, beti bezala ilusioarekin jarraitzen dugu, kanpoko erreferentziazko hizlari-gaiak ekarri nahian. Horrekin batera, inguruneko enpresen kasu praktikoak aurkezten ditugu, “bizilagunak zer egiten duen” ezagutzeko eta ikasteko eta horrek gure enpresan zer inplementa genezakeen ikustera ere bultzatzen gaitu.
Aurtengo edizioan nabarmenduz asko hitz egingo dugu lead-ak atzemateaz eta salmenta-aukerak sortzeaz, baita Linkedinetik ere ;)
Eta ez ahaztu kafe-pintxoak eta "networking" momentua.
Oraindik denbora dago izena emateko eta zure eserlekua erreserbatzeko Orona Fundazioko auditorioan.
- 9:15 Auditoriorako sarbidea ireki
- 9:30 Hasiera ekitaldia - Leyre Madariaga, Eraldaketa Digitalaren eta Ekintzailetzaren Zuzendaria (Eusko Jaurlaritza)
- 9:45-10:00 Storytelling: txokolatearen jatorritik gure egunetako errealitatera Rafa Gorrotxategi
- 10:00-10:45 Horrela gomendatzen ditu Googlek inguruko negozioa Sergio Somoza
- 10:45-11:30 Inbound marketinga industria sektorean sartzen al da? Ariadna Batlle
- 11:30-12:00 Atsedenaldia. Kafea eta pintxoak
- 12:00-12:20 Nola lortu genuen lead bakoitzeko kostua % 93 jaistea "Arrazoiak falta diren" azterketari esker, Geminys
- 12:20-12:40 LinkedIn-ekin, Ilargitik salmentetara, ULMA Construction
- 12:40-13:00 Proba, errorea... Arrakasta! Lead-areb bila Bellota Herramientas
- 13:00-14:00 Hackeatua izatetik, merkatu liderrera Eva Olivares
- 14:00 Agurra