Featured image

Google SGEren eragina bilaketaren gainean: Googleren amaiera trafiko organikoko kanal gisa?

Ezer ez da gauza bera izango ChatGPT ondoren eta ezta informazio bilaketa ere. Google adimen artifiziala Google SGE (Search Generative Experience) izeneko bilatzailean sartzeko prestatzen ari da. Horrek eragina izango du erabiltzaileek Interneten informazioa bilatzeko duten moduan. Googlek eskatutako informazioa zuzenean biltzen eta aurkezten duenean, zalantzan geratzen da kalitatezko trafiko organikoa sortzeko ohiko eginkizuna. Aurkezpenean, Google Google SGE bilatzailean nola integratzen ari den ikusiko dugu, eta horrek nola eragin diezaiekeen bilaketa-sektore eta -asmoei.

Hizlaria: Fernando Macià

Fernando Macià online marketineko eta Human Level Communications bilatzaileetako posizionamenduko aholkularitza-enpresako zuzendari nagusia da. Informazio Zientzietan lizentziaduna (Ikus-entzunezko Komunikazioa) Complutense Unibertsitatean, Marketin Zuzendaritzan masterra ere badu ICADEn eta MBAn FUNDESEMen. Honako liburu hauen egilea da: Estrategias de Marketing Digital, SEO – Técnicas Avanzadas, Marketing Online 2.0, Técnicas avanzadas de posicionamiento en buscadores eta Posicionamiento en buscadores, Marketing con redes sociales eta Marketing online. Horiek guztiak Anaya Multimediak argitaratu ditu. Online marketineko irakaslea da Espainiako eta Latinoamerikako hainbat unibertsitate eta negozio-eskolatan. como SMXL, The Inbounder, OME, eShow, OMExpo, Internet es tuyo, Evento SEO, Congreso SEO Profesional, Search Congress, FICOD... bezalako ekitaldietan ohiko hizlaria da.
 

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»