Google Analytics 4ko Gertaerak Google Tag Managerrekin konfiguratzea (online)
Google Analyticsen azken bertsioaren neurketa eredua zertxobait desberdina da aurreko bertsioenaren aldean. Nolabait, ikusitako orrialdeen kontzeptuak ez du garrantzirik, eta erabiltzailearen interakzio guztiak, baita hau ere, Gertaera gisa konfiguratzen dira.
Abantaila da tresnak berak trackeatu ditzakeela gertaerak, hala nola deskargak eta scrolla, eta orain arte hori egiteko beharrezkoa zen konfigurazio estra bat programatzea. Bestalde, malgutasun handia uzten du beste interakzio asko eratzeko, eta horrek ahalegin handia eskatzen du GA4rekin neurketa plan bat ezartzeko.
Inplementazio honetarako, Google Tag Manager aliatu bikaina da.
Norentzat
- Google Analyticsekin lan egiten duen eta Googlek aurreko bertsioei euskarria emateari utzi aurretik tresnaren bertsio berrira migratu nahi duen edozein
- Marketin digitalean duen estrategiaren emaitzak neurtu nahi dituen eta prozesua Google Analytics erabiliz hasi nahi duen edonor.
- Google Tag Managerren aurretiko ezagutzak dituen eta GA4ri euskarria emateko zer bilakaera izan duen ikusi nahi duen edozein
Egitaraua
- Zer da Google Analytics 4 eta zer desberdintasun dituen aurreko bertsioen aldean
- Gertaeretan oinarritutako datu eredua:
- Automatikoki erregistratutako gertaerak
- Neurketa hobetuko gertaerak
- Gertaera pertsonalizatuak
- Nola konfiguratu gertaeretan oinarritutako ezarpen plan bat Google Tag Manager bidez
- Jardunbide egokiak