Featured image

Figma Advanced

Ikastaro hau aurretik esperientzia duten diseinatzaileentzat diseinatuta dago, Figman dituzten trebetasunak hurrengo mailara eraman nahi dituztenentzat. Ikasturtean zehar, funtzio aurreratuetan sakonduko dugu diseinu-prozesua optimizatzeko eta diziplina anitzeko taldeen arteko lankidetza hobetzeko.

Prototipatzeko teknika konplexuekin, diseinu moldagarriarekin, animazio aurreratuekin eta lan-fluxu arinekin lan egiten ikasiko dugu.

Ikastaroak ikuspegi praktiko bat eskainiko du, hainbat gailutarako interfaze sofistikatuak eta optimizatuak sortzeko aukera emango dizuna, diseinu aurreratuko teknikak inplementatuz eta garatzaileekin eta beste stakeholder batzuekin modu eraginkorragoan lankidetzan arituz.

 

Helburuak

  • Osagai eta aldaera aurreratuen erabilera menderatzea, diseinu-sistema eskalagarriak eta mantentzeko errazak sortzeko.
  • Layout konplexuekin lan egiten ikastea, Auto Layout, Constraints eta Rejillas erabiliz, pantaila-tamaina desberdinetara egokitzeko aukera optimizatuz.
  • Prototipo interaktibo aurreratuak sortzea animazio konplexuekin, trantsizioekin eta efektuekin, erabiltzailearen fluxu errealak simulatzeko.
  • Diseinua eta lankidetza optimizatzea, Figmako tresnak erabiliz, hala nola partekatutako liburutegiak eta denbora errealeko iruzkinak.

 

Nori zuzendua

Figman aldez aurretik esperientzia duten erabiltzaile-interfazeen diseinatzaileak, beren ezagutzak eta trebetasunak hedatu nahi dituztenak proiektu konplexuagoetan lan egiteko eta diziplina anitzeko taldeetan modu eraginkorragoan lankidetzan aritzeko.

 

Programa

1. eguna: Figmaren oinarri aurreratuak

  • Artxiboak maneiatzea eta proiektuak modu profesionalean antolatzea.
  • Osagaiak noiz erabili eta nola kudeatu behar diren behar bezala.
  • Aldaerak maneiatzea: aldaera garbiak eta erabilerrazak sortzea.
  • Jardunbide egokiak zure diseinuan espazio egokiak sortzeko.
  • Ariketa praktikoa:
    • Oinarrizko UI KIT bat sortzea: osagaiak, aldaera erantzungarriak (Desktop, Mobile, Tablet), eta testu-estiloak eta koloreak.

2. eguna: Layouts Aurreratuak eta diseinu moldagarria

  • Auto Layout vs Constraints.
  • Rejillas vs Constraints vs Auto Layout: Noiz erabili bakoitza?
  • Figman saretak eta zutabeak sortzea eta pertsonalizatzea.
  • Edozein gailutara egokitzen diren elementuak sortzea.
  • Ariketa praktikoa:
    • Errepikatu Wireframes Auto Layout-ekin (Low-fi, Desktop, Mobile, Tablet).
    • Wireframes Hi-fi eraikitzea (Desktop, Mobile, Tablet).

3. eguna: Prototipo aurreratua

  • Irudiak eta bideoak ezkutatzeko teknika aurreratuak.
  • Prototipatzeko teknika aurreratuak fluxu interaktibo errealistak sortzeko
  • (sticky, animazioak, etab.).
  • Ariketa praktikoa:
    • Prototipo interaktibo aurreratu bat abiaraztea, animazioak eta erabiltzaile-probak barne.