Barnetegi Tekonlogikoa: CRM Marketing-erako
Zer da CRM bat? Zein eremu eta funtzioetan laguntzen du ohikoenean? Nola laguntzen du Marketinaren kanalean?
Nola laguntzen du honakoen kudeaketan:
- Lead eta salmenta aukerak
- Kontaktuen kudeaketa
- Sare sozialekin integrazioa: Whatsapp business, tik tok, linkedin, Facebook, Instagram…
- Ekintza komertzialak
- Bezeroaren laguntza: Chatbox, digitaleko bezeroarentzako arreta, call center…
- B2C, B2B…
- Bezeroaren ataria
- Eskaintzaren zikloa
- Komertzialari laguntza
- Emailing
- Adierazleak
…
- Eragina nagusiak eta balio gehigarria Marketinaren eta Komertzialaren arloan (eta beste arlo batzuetan badaude)
- Marketineko ekintza banatua (matrizak/filialak) CRMak lagunduta
- Merkatuaren players nagusiak: Salesforce, Dynamics, Oracle, Monday, Hubspot… Konparazioa eta bakoitzaren indarguneak