Featured image

Barnetegi Tekonlogikoa: CRM Marketing-erako

Zer da CRM bat? Zein eremu eta funtzioetan laguntzen du ohikoenean? Nola laguntzen du Marketinaren kanalean?

Nola laguntzen du honakoen kudeaketan:

  • Lead eta salmenta aukerak
  • Kontaktuen kudeaketa
  • Sare sozialekin integrazioa: Whatsapp business, tik tok, linkedin, Facebook, Instagram…
  • Ekintza komertzialak
  • Bezeroaren laguntza: Chatbox, digitaleko bezeroarentzako arreta, call center…
  • B2C, B2B…
  • Bezeroaren ataria
  • Eskaintzaren zikloa
  • Komertzialari laguntza
  • Emailing
  • Adierazleak

    …

  • Eragina nagusiak eta balio gehigarria Marketinaren eta Komertzialaren arloan (eta beste arlo batzuetan badaude)
  • Marketineko ekintza banatua (matrizak/filialak) CRMak lagunduta
  • Merkatuaren players nagusiak: Salesforce, Dynamics, Oracle, Monday, Hubspot… Konparazioa eta bakoitzaren indarguneak