Featured image

Bluesky: zure estrategia digitala bultzatzeko sare sozial berria

Tailer honetan Blueskyren oinarriak eta ekosistema sakonduko ditugu, amaitzean sare deszentralizatu hau zure estrategia digitalean berme osoz integratu ahal izateko.

Zure profil profesionala konfiguratzen eta optimizatzen ikasiko duzu, plataformak eskaintzen dituen pertsonalizazio eta pribatutasun aukerak ahalik eta gehien aprobetxatuz.

Edukiak sortzeko formatuak ere ezagutuko ditugu, skeet laburretatik multimedia-hari konplexuetara, zure entzuleen arreta bereganatzen eta interakzioa sustatzen lagunduko dizutenak.

Gainera, Bluesky barruko komunitate-dinamikak aztertuko ditugu, nola sustatu engagement-a erantzunen, erreposten (bulkadak) eta inkesten bidez, eta nola erabili bertako eta kanpoko tresnak zure emaitzak planifikatzeko, neurtzeko eta hobetzeko.

Azkenik, datuetan oinarritutako erabakiak hartzeko eta sare sozial honetan zure irismena maximizatzeko aukera emango dizuten funtsezko adierazleak ezagutuko dituzu. Azken zatian, jardunbide egokien eta/edo jarraitu beharreko kontuen dekalogoa eskainiko da.

 

Norentzat

Community Managerrak, Social Media Managerrak, eduki-sortzaileak, marketin digitaleko aholkulariak, kazetariak, copywriterrak eta sare sozialetan mikro kontakizunaren aukerak aztertu nahi dituzten ekintzaileak

 

Programa

  • Sarrera eta testuingurua: Zer da Bluesky? AT protokoloa desberdintasunak X, Threads eta Mastodomekin
  • Lehen urratsak: profilaren erregistroa eta konfigurazioa, pertsonalizazioa eta pribatutasuna (nola blindatu zure kontua )
  • Neurritasun- eta eduki-iragazkiak
  • Nabigazioa eta interfazea: Funtzio oinarrizko eta aurreratuak
  • Etiketak eta algoritmoak
  • Edukia argitaratzea: Argitalpen motak
  • Komunitatea eta lotura: Erantzunak, errepostak, gustatzen zait
  • Tresnak eta estrategia: Programazioa, analisia eta jarraipena
  • Jardunbide egokiak Hasteko kontu baliagarriak

 

Baldintzak

Blueskyn kontu bat izatea komeni da