Featured image

Berrikuntza Turismoan: Adimen Artifizialaren Ahalmena, Datuen Analisia eta Metabertsoa aurkitzen - BASQUETOUR (online)

Tailer hau Euskadiko turismo sektoreko profesionalei zuzenduta dago, batez ere negozioak edo turismo bulegoak kudeatzen dituztenei. Ezin hobea da Adimen Artifizialak, Datuen Analisiak eta Metabertsoak zerbitzu turistikoak berritzeko eta hobetzeko eman ditzaketen aukerak ulertu eta esploratu nahi dituztenentzat. Ez da aldez aurretik ezagutza tekniko edo teknologikorik behar, baina ChatGPT instalatzea gomendatzen da Adimen Artifizial Sortzailearen atala ahalik eta gehien aprobetxatzeko.

Nori zuzenduta:

  • Enpresa turistikoetako kudeatzaileak eta arduradunak: beren zerbitzuetan berritzea eta teknologia berriak erabiliz bezeroaren esperientzia hobetzea bilatzen dutenak.
  • Turismo bulegoetako langileak: informazioa eta zerbitzuak emateko gaitasuna hobetu nahi dute tresna teknologiko aurreratuak erabiliz.
  • Turismo marketineko profesionalak: ulertu nahi dutenak nola erabil daitezkeen gorabidean dauden teknologiak marketin estrategia eraginkorragoak eta pertsonalizatuagoak sortzeko.
  • Sektore turistikoko ekintzaileak: teknologia aurreratuetan oinarritutako produktu edo zerbitzu turistiko berriak berritzeko eta garatzeko aukerak bilatzen dituztenak.

Egitaraua:

 

  1. Sarrera
    1. Jardunaldiaren aurkezpena eta helburuak.
    2. Adimen Artifizialaren sarrera eta datuen analisia: funtsezko kontzeptuak eta garrantzia egungo munduan.
    3. AA aplikazioen hasierako adibideak eta datuen analisia turismoan.
  2. Adimen Artifiziala eta Big Data Turismoan
    1. Sarrera: Adimen Artifizialaren eta Big Dataren kontzeptuak eta adibide praktikoak.
    2. Big Data erabiltzea turismo sektorean erabaki estrategikoak hartzeko.
    3. Machine Learningek turismorako dituen aplikazioen adibideak: prezio dinamikoak, gomendio pertsonalizatuak, etab.
    4. Machine Learning negozio turistiko txikietan inplementatzeko erronkak eta aukerak.
  3. ChatGPT eta Adimen Artifizial Sortzailea Turismo sektorerako.
    1. Kontzeptualizazioa eta AA sortzailearen adibideak
    2. Aplikazioak turismo sektorean: edukia sortzea, bezeroekiko interakzioak eta zerbitzuen pertsonalizazioa
    3. Arreta etiko eta legalak turismorako AA sortzailearen erabileran
    4. Esplorazio praktikoa: sektore turistikorako garrantzitsuak diren AA sortze tresnen erakustaldia eta proba.

Aurreko edizioak »»