Featured image

B2B azoketara bideratutako marketin digitaleko estrategiak eta ekintzak. Azoketako marketina

2021eko ekaina-uztaila ondoren, pandemiaren bosgarren olatua gainditu ostean, enpresek eta beraien langileek “aurrera begiratzen dute” jada, eta jendearekin harremanak izateko, harreman berriak sortzeko eta negozioak egiteko beharra itzuli da. Joera honen baitan, B2B enpresentzako ekitaldi nagusiak diren industria-azokak berraktibatu dira.
 

Tailer honen helburua da azokek enpresei dakarzkien ahaleginak optimizatzeko jarraibideak eta ekintzak ezartzea, bezeroak eta negozioa erakartzeko bokazio argiarekin. Horretarako, "kanal digitalak" ematen dizkigun tresnak eta funtzionaltasunak baliatuko ditugu, pandemiaren ondorioz mundu mailako industria guztietan hazkunde esponentziala izaten ari diren horiek. Helburua da ekintza digitalen jarraipen egokia egitea, kalitatezko kontaktuak emateko eta "azokan lortu nahi diren helburuen zuzendaritza-ikuspegia" izateko.

 

Programa

  • Sarrera eta 2021ean erabiltzaileek izandako jokabidearen inguruko ikerketen laburpena. 
  • Oinarrizko kontzeptuak:
    • CPC, ROI, ROASS
    • Mid-funnel-aren garrantzia
    • Prospektuak, lead-ak eta hothead-ak.
    • Automatizazioak: Webhook-ak eta datuen minatzea.
  • Googleren oinarriak:
    • Google SC, Maps, MyBusiness, Ads, Adsense, Youtube, Data Studio, Tag manager eta Optimize.
  • Analisiaren oinarriak: 
    • Gure bezeroen portaera ezagutzea, gure mezuak salmenta-prozesu bakoitzera egokitzeko, eta bisitatzen gaituzten enpresak ezagutzea, gure lehiakideak guztiz ezagutu arte.
    • Ekitaldien, Helburuen, Kpi-en, Audientzien eta Interesdun Segmentuen definizioa eta ezarpena.
  • Publizitate digitalaren oinarriak:
    • Publizitatea bilaketetan
    • Publizitatea Display-en
    • Publizitatea bideoetan
    • Publizitatea App-etan
    • Publizitatea sare sozialetan
       
  • Funtzio aurreratuak: Konpetentziaren audientziak, wifi bidezko geolokalizazioa, Gmailen eragina erabiltzaileen zerrendei.
  • Mid Funnel-aren eta marka ospearen garrantzia.
  • Insight-ak eta azterketak:
    • Sozializatzeko beharra, 2021eko jokabideak, bideo-kanalaren garrantzia, markaren ospea, pribatutasuna, irisgarritasuna, irudi bidezko bilaketen garrantzia.
  • Estrategiak:
    • Estrategia, lehen zatia: Azoka aurretik, hitzorduak eta ospea lortzera bideratuta:
      • B2B enpresentzako branding ekintzak. Konpetentzia bidezko bilaketa, Bideoa, Display, aplikazioak eta kokapenak; ekintzak sare sozialetan.
      • Eragindako enpresen atzematea, datuen azterketa eta datuak ateratzea.
      • Intereseko segmentu eta audientzien sorrera.
    • Estrategia, bigarren zatia: Azokak iraun bitartean, prospektuen gaineko eragin zuzena.
      • Hot-leaden zuzeneko azterketa sail komertziala laguntzeko.
      • Hot-leaden gaineko eragina.
    • Estrategia, hirugarren zatia: Feedbackak eta ospearen inguruko ekintzak.
      • Kontaktatutako bezeroen azterketa.
      • Komunikazioak automatizatzeko ekintzak. Trebea izatearen garrantzia.
      • Ekintza guztien ostean markaren ospearen inguruko azterketa.
  • Adibide praktikoak. Hemen ekintza konkretuak zehazten saiatuko gara, parte hartzaile bakoitzaren kasuistika aintzat hartuz.
  • Zalantzak eta galderak.

 

Nori zuzenduta dago

  • Enpresa-zuzendariak.
  • Arlo komertzialeko arduradunak eta marketin arduradunak.

 

Hizlaria

Iván Moreno Fernandez de Leceta (Kaibot-Kai Marketing Lab). Google partnerra 2016tik, CEOa eta KaiBOTeko garatzailea. 

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»