Featured image

Turismo-ko agindu emaileei buruz jakin behar duzun guztia - BASQUETOUR (online)

Azkenaldian denok entzun dugun han eta hemen influencer hitza. Figura berriak dira, sarritan sare sozialekin lotzen ditugunak, hala nola Instagram, TikTok... edo streaming plataformekin, Youtube, etab. Hala ere, ba al dakigu benetan nor diren, nola lan egiten duten eta garrantzitsuagoa dena, marketinaren munduko profil berri horiek nire negozio turistikoa sustatzen lagundu badiezadakete, erreserba eta/edo salmenta gehiago lortzeko?

Baina ez dezagun etxea teilatutik hasi, preskripzioaren mundua influencerrak baino askoz harago doalako. Preskripzioa beti egon da, prentsa eta bitarteko tradizionalagoetatik hasita, kasu askotan digitalerantz trantsizioa jada egin duen mundu bat, eta, beraz, interesgarria da hori ere ezagutzea.

Aztertuko dugu zer pauso eman behar diren preskriptoreekin sustapen ekintza on bat egiteko, hau da, itzulera positiboa izango duen ekintza bat, batez ere maila ekonomikoan, negozio edo helmuga turistiko baterako. Eta hau hurbileko adibideak eta esperientzia errealak ezagutuz eta komentatuz egingo dugu, bai praktika onak bai txarrak, bai preskriptoreen ikuspegitik bai eta erakunde turisten ikuspegitik.

Helburua

"influencer" eta "preskriptore" hitzei beldurra galtzea. Dauden preskriptore motak sakon ezagutzea, bai tradizionalak, bai digitalak, bakoitza bere berezitasunekin, indarguneekin eta ahuleziekin. Nola lan egiten duten ulertzea eta gai izatea jakiteko ea preskripzioari lotutako profil berri horiek zure negozioa sustatzen lagundu diezazuketen (edo ez), bai eta preskriptoreekin itzulera positiboa izango duen ekintza bat egiteko eman beharreko urratsak ere.

Turismo arloan produktuak eta/edo zerbitzuak eskaintzen dituzten eta marketinarekin eta horien komunikazioarekin eta sustapenarekin lotutako zereginen bat egiten duten profesionalei zuzenduta dago: turismorako komunikazio eta marketin digitaleko profesionalak, ostatuak, upategiak eta enoturismo zerbitzuak, turismo gidak, hargailuak, turismo bulegoak, helmugak, bidaia agentziak, etab. Ez da ezinbestekoa, baina funtzionamenduaren eta kudeaketaren gutxieneko ezagutza izatea baloratuko da.

Edukiak

  • Preskriptore baten erradiografia:
    • Zer da preskriptore bat?
    • Preskriptore motak
    • Non mugitzen dira eta nola lan egiten dute?
    • Nor? Izen batzuk...
  • Preskriptoreekin egindako ekintzak:
    • Nola txertatu zure marketin estrategiaren barruan?
    • Nola eta non aurkitu?
    • Hautaketa eta preskriptoreekiko harremana
    • Akordioak preskriptoreekin
    • Preskriptoreekin egindako Rol ekintzen neurketa
    • Preskriptoreekin egindako ekintza eta kanpainen adibideak
      • Esperientzia pertsonala bi aldeetatik
    • Negozio txikia dut eta preskriptoreekin lan egin nahi nuke
  • Laburpena eta gomendioak zure lan estrategia preskriptoreekin diseinatzeko (edo ez
  • Eztabaida irekia: zalantzak, galderak eta esperientziak preskriptoreen inguruan

Aurreko edizioak »»