Adimen artifizialari prestatuta ekitea: Zure erakundean adimen artifizialaren eta dataren esparruko proiektuak sustatzeko gakoak.
Errealitate bat da enpresa-ekosisteman analitika aurreratua eta adimen-artifiziala sartu direla eta, era berean, enpresa askok ez dakitela ezer horri buruz.
Web-mintegi honen helburua gaiak argitzea da, eta enpresekin adimen artifizialari eta analitika aurreratuari buruz egindako hitzaldi bakoitzean identifikatu ditugun funtsezko hiru gai jorratu nahi ditugu: gaikuntza, aldaketa kulturala eta talentu berria eskuratzea.
Gainera, bertaratutakoekin partekatu nahi ditugu beren roadmap digitala kudeatzeko funtsezko urratsak, eta erakundeak prestatu nahi ditugu paradigma-aldaketa horretan, bai eta landu beharreko beste funtsezko faktore batzuetan ere, digitalizazio-neurri guztiak arrakastaz garatzeko.
Helburuak
- Enpresetan adimen artifizialaren eta dataren mundua norantz dihoan aztertzea. Zer egin behar dute erakundeek?
- Enpresen digitalizazio-prozesuetako arazo nagusiak identifikatzea.
- Prozesu horri ondo aurre egiteko funtsezko tresnak ematea: roadmap digitala.
- Proiektu-mota horiek jorratzean arrakasta izaten lagunduko diguten gakoak emango ditugu.
Betekizunak
- Adimen artifizialaren eta datuen analitika aurreratuen munduari buruzko interesa.
- Ez da ezagutza teknikorik behar, izan ere, etorkizunera begiratu eta kudeaketa hobetzeko estrategiaz eta tresnez hitz egingo dugu.
Programa
- Adimen artifiziala enpresa-ekosistemara heldu da.
- Enpresak nagusiki erronka hauei egin behar die aurre
- Gaikuntza eta informazioa
- Talentu berria sortzea
- Aldaketa kulturala eta aldaketa horri arrakastaz aurre egitea
- Egoera berri honi egingo diogu aurre: behar ditudan tresna guztiak
- Nire roadmap digitala ezartzeko oinarriak
- Nola mantendu behar dudan ekintza-plana eta zeren esku dagoen
- Laguntza-sare bat izatearen garrantzia eta hura nola garatu
- Nire lantaldea etengabe gaitzea, irabazteko aukera izateko
- Hain ezezaguna den talentu berria aurkitzea
- Eskalabilitatea: kontzeptu-froga txikien boterea eta horien erantzun handiak.
- Ondorioak eta galderak errepasatuko ditugu
Hizlaria
Izaskun Orive Aizpuru Kopuru plataformako negozio arduraduna da. Sare horrek adimen artifizialaren eta dataren esparruko ia 3.000 aditu ditu, eta datu-proiektuak garatzeko modua aldatzen ari da. Bihotza marketinaren arloan jarria duen industria-ingeniaria da, eta bere pasioa bezeroei proiektuak gauzatzen laguntzea da, proiektuen kudeaketan duen hamar urteko esperientziari esker (horietako asko mundu digitalean).