Featured image

Adimen Artifizial Sortzailea Publizitate Kanpainetan (Google Ads eta sare sozialak)

Publizitate digitalerako dituzten estrategietan AASren teknologiak txertatzeko ezagutzetan eta trebetasunetan sakondu nahi dituzten guztientzat pentsatuta dago “Adimen Artifizial Sortzailea publizitate kanpainak sortu, aktibatu eta optimizatzeko (Google Ads eta Sare Sozialak)” mintegia. Parte hartzaileek Adimen Artifizial Sortzailearen aukerak deskubrituko dituzte, eta horien printzipioak, funtzionalitateak eta aplikazio praktikoak aztertuko dituzte, Google Ads eta Sare Sozialak bezalako plataformetan publizitate kanpainak sortzeko, aktibatzeko eta optimizatzeko modua eboluzionatzeko.

Ikastaro hau, ezagutza teknikoan ez ezik, Adimen Artifizial Sortzailearen aplikazio estrategikoan ere zentratzen da, kanpainen sorreran gertatzen diren benetako arazoak konpontzeko, publizitate sormena handitzeko eta pertsonalizazio eta nabarmentasun handiagoa lortzeko.

 

Helburuak:

Adimen Artifizial Sortzailearen erabilera eta ezarpena modu integralean ulertzea, Google Adsen eta Sare Sozialetan publizitate kanpainak diseinatu, kaleratu eta optimizatzeko, parte hartzaileei efizientzia handiagoko ekintzak egin ditzaten beharrezkoak dituzten tresna, teknika eta ezagutzak emanez.

 

Ikastaro honetan ikasiko duzu:

  1. Adimen Artifizial Sortzailearen oinarriak ezagutzea. Teorikoki eta praktikoki sendo ulertzea zer den Adimena Artifizial Sortzailea, eta nola funtzionatzen duen, bai eta publizitate digitalaren testuinguruan zer garrantzia eta aplikagarritasuna duen ere.
  2. Google Adsen eta Social Adsen dituen erabileraren eta aplikazioen kasuak aztertzea. Adimen Artifizial Sortzailea arrakastaz aplikatuz publizitate kanpainak sortu, aktibatu eta optimizatu daitezkeela erakusten duten kasuen eta adibideen azterketak analizatzea, eta praktikarik hoberenak eta funtsezko ikaskuntzak nabarmentzea.
  3. Publizitateari aplikatutako AASko tresnetan eta plataformetan trebatzea. Google Adseko eta Sare Sozialetako kanpainetan edukiak hobeto sortzeko, audientzia segmentatzeko, mezuak pertsonalizatzeko eta kanpainak optimizatzeko erabil daitezkeen Adimen Artifizial Sortzaileko tresna eta plataforma espezifikoei buruzko ikasketa praktikoa eskaintzea.
  4. Emaitzak neurtzeko eta aztertzeko trebetasunak garatzea. Adimen Artifizial Sortzailea erabiliz beren publizitate kanpainetako emaitzak eraginkortasunez neurtzea eta aztertzea, baita datuak interpretatzea ere erabaki informatuak hartzeko.
  5. Publizitate digitalean berrikuntza eta sormena sustatzea. Adimen Artifizial Sortzailearen erabileran modu berritzaile eta sortzailean pentsatzea, publizitate digitalean erronka komunak gainditzeko, eta horrela bere kanpainen errendimendua eta haietan inbertitutakoa berreskuratzea bultzatzeko.

 

Norentzat:

Publizitate kanpainetan Adimen Artifizial Sortzailea erabiltzen eta ezartzen ikasi nahi duten profesional guztientzat.

 

Edukia:

  • Adimen Artifizial Sortzailearen hastapenak.
  • AA Sortzailearen aplikazioak publizitatean.
  • AASren tresnak eta plataformak publizitate kanpainetarako.
  • AASrekin edukia sortzea.
  • Segmentazio aurreratua eta pertsonalizazioa.
  • Datuen azterketa eta emaitzen neurketa AASrekin.
  • Etika eta pribatutasuna publizitateko AArekin.

 

Hurrengo edizioetara itzuli »»

Hurrengo edizioetara itzuli »»