AA eta Remarketing: jakin behar duzun guztia (eta beste zerbait)
Birmarketina da ekosistema digitalean bezero potentzialak eta bihurketak sortzeko modurik boteretsu eta errentagarrienetako bat.
Birmarketina gure propietate digitalekin elkarreragin duten pertsonei soilik iragarki elektronikoak erakusteko ekintza gisa definitzen da. Audientzia horri erreparatzen badiogu, atxikipena areagotu dezakegu, eskaintza oso garrantzitsuak egin baititzakegu, aukera komertzialak eta salmentak handituko dituztenak.
Helburuak
- Birmarketineko estrategia orokor bat garatzea eta ezartzea.
- Zure birmarketin-kanpainetan AA nola aplikatu jakitea.
- Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads eta LinkedIn Ads-en birmarketin-kanpainak eraginkortasunez kudeatzea.
- Birmarketin-kanpainen garapenean saihestu beharreko akats nagusiak ezagutzea.
- Kanpainetan emaitzak neurtzen eta probatzen ikastea.
Norentzat
Beren erakundeetan birmarketin-kanpainak erabiltzen eta ezartzen ikasi nahi duten profesional guztiak.
Edukia
- Nola hasi berrmarketinarekin urratsez urrats.
- Helburuak, segmentazioa eta aurrekontuak zehaztea.
- Google Tag Managerrarekin birmarketin-etiketak inplementatzea.
- GA4ko audientzien segmentazioa eta sorrera.
- GA4 Google Adsekin integratzea.
- Audientzia-zerrendak sortzea Google Ads-en eta Social Ads-en.
- Birmarketin-kanpaina bat sortzea eta abiaraztea.
- Kanpaina bat optimizatzea.
- Interpretazioa eta reportinga.